Do warszawskich wózkowiczów

11. Data: 2004-05-27 12:06:23

Temat: Re: Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga
Od: "Hakeef" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> To niby logiczne i bym to uznal gdybym zamiast 392 zl miesiecznie dostawal
> ze 2 tysiace bo gdyby nie to, ze utrzymuja mnie rodzice to musialbym
> natychmiast przeniesc sie do ktoregos z osrodkow zalozonych przez M.
> Kotanskiego.
>
> Leszek
>
>hihi koledze scorpio cos sie poryralo w glowce!
ja tez wolalbym dostac 2000 tysiaki i pracowac nie musze, ale skoro mam
700zl i za te sume musze co miesiac zaplacic 450zl czynsz 150tel,
ennergia,gaz,leki itp....to qrwa z czego to zzplacic?wiec scorpio zanim cos
pierdolniesz to puknij sie w glowe.brak slow .....

12. Data: 2004-05-27 13:29:02

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 27-maja-2004 o godzinie 14:06:23 Hakeef napisał/a

> [...]
>ennergia,gaz,leki itp....to qrwa z czego to zzplacic?wiec scorpio zanim cos
>pierdolniesz to puknij sie w glowe.brak slow .....

Zawsze uważałem, że należy dobrze argumentować!

Najważniejsze, to żeby w odpowiednim momencie użyć odpowiednich słów!

Rzeczywiście, jak się już powie "qrwa" i "pierdolniesz", to dyskusja w
zasadzie się zatrzymuje. No bo jaki mozna przedstawić kontrargument
wobec "qrwa" i "pierdolniesz"? To są argumenty na które żadnych
kontrargumentów nie ma.

Jedyne więc, co mi przychodzi do głowy, to dodać, że powinnismy
wszyscy pamiętać, że mamy równe żołądki i każdemu należy się tyle
samo. To by jeszcze wzmocniło argumentację Hakaeefa, która, choć już
jest powalająca, może być przecież jeszcze wzmocniona...

Adam Pietrasiewicz

13. Data: 2004-05-27 16:21:46

Temat: Odp: Koniec pracy w Policji!!! Hurrra! Co za ulga
Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro jestes za tym zeby ON pobierajace renty inwalidzkie nie mialy
> mozliwosci dorabiania, to dla kogo maja byc te rekompensowane stanowiska
> pracy?

Dla osób z obniżoną sprawnością nie mających świadczeń rentowych,
za zdrowych na rentę a za chorych na normalne znalezienie się na rynku pracy.

14. Data: 2004-05-27 17:50:26

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Ten przepis o dyskryminacji dziala w obie strony tzn., ze niepelnosprawny
> moze ubiegac sie o prace "nie dla ON", a zdrowy moze wykonywac prace,
ktora
> z powodzeniem moglby wykonac niepelnosprawny. Mnie osobiscie dziwia oferty
> pracy dla ON w firmach ochroniarskich

A to u nas na Śląsku jest tego pełno, firmy ochrony mienia i status ZPChr
:-D. Tak to bywa, że dużo górników i hutników łapało choroby zawodowe, które
uniemożliwiało pracę w zawodzie oraz cięższą pracę fizyczną, ale byli
idealnymi kandydatami na stróżów i portierów, dodatkowo mają grupę
inwalidzką z tytułu choroby zawodowej. Nic tylko wyciągnąć rękę po kasę z
PFRON-u :-(

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron004/
_______________________

15. Data: 2004-05-27 21:33:40

Od: Arturro <b...@t...dojdzie> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Lech!

27 maja 2004 o 11:19:02 napisałeś:

> [...]
> z powodzeniem moglby wykonac niepelnosprawny. Mnie osobiscie dziwia oferty

Heh, ja osobiscie widziałem osobe niepełnosprawna na takim stanowisku,
z plakietka na mundurze "ochrona", i to jeszcze zeby było smiesznie
była w ZUS zatrudniona. Facet o ile dobrze pamietam nie miał 4 palcy u
którejs reki :) Rozumiem zatrudnianie ON w Ochronie do roboty
papierkowej, ale nie moge pojąc jak takie osoby zatrudnia sie jako
ochroniarzy :)

PS. Niedługo opisze swoje odczucia pracy w KPP w mazowieckim,gdzie
od 2 tygodni pracuje na stanowisku Technik ds Informatyki :)

Arturro
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-[ Wiadomość nr 4 ]-=
.: [foobar2000 odpoczywa :-]

16. Data: 2004-05-28 05:21:22

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze 2 tysiace bo gdyby nie to, ze utrzymuja mnie rodzice to musialbym
> natychmiast przeniesc sie do ktoregos z osrodkow zalozonych przez M.

Panie Leszku czyżby renta miała być dodatkiem do wynagrodzenia ?
A po drugie dlaczego nie mógłby zawiesić renty na czas zatrudnienia (mimo ze
nie przekracza ustawowych progów). Byłoby wszak to uczciwe pod wzgledem
moralnym i wobec skarbu panstwa :-)
Wszak wie Pan ze na komisjach wyolbrzymiają choroby aby po przyznaniu renty
szybciutko biec do lekarza zakladowego o zdolnosci do pracy. Czy to nie
oszustwo ?
Po trzecie co Pan na to, że wśród inwalidów są równi i równiejsi. Jedni maja
rentę i dodatkowo dorabiają - drudzy natomiast tylko rentę a mimo tego nie
moga podjąć pracy ze wzgledu na chorobę (inwalidztwo) - trzeci są inwalidami
bez przyznanej renty i pracuja nie narzekając ze nie mają renty - czwarci
nie mają renty ani pracy lecz dostają rentę socjalną - piąci nic nie mają.
Z mojego doświadczenia wynika ze największymi krzykaczami sa ci ktorzy
chcieliby miec rente , prace i nie wiadomo co.

Pozdrowka
sorpio

17. Data: 2004-05-28 05:28:39

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> pierdolniesz to puknij sie w glowe.brak slow .....

Nie wiem czy jestes inwalida i czy masz rente wiec nie bede komentował na
czarno twojej wypowiedzi. Jedno wiem ze uzywasz pięknego polskiego
literackiego jezyka co jest duzym plusem. Oby tak dalej.
Co ma powiedziec zdrowa osoba ktora pracuje na cały etat w 3 zmianowym
systemie pracy za jedyne 824 zł brutto (najnizsze wynagrodzenie).
W porownaniu z tym ze inwalida ma rente, prace, zasilkek pielegnacyjny,
dofinansowanie do turnusow, inne dofinansowania z PFRON itd to kto jest tu
dyskryminowany, i kto tu powinien narzekać.
Troche umiaru, bo w koncu wezma sie za nas.

Mimo twojej pieknej elokwencji pozdrawiam
scorpio

18. Data: 2004-05-28 07:32:04

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ze
> nie przekracza ustawowych progów). Byłoby wszak to uczciwe pod wzgledem

Zrobilbym tak jakbym znalazl prace, za ktora dostalbym wymienione przeze
mnie 2 tysiace zl.

> Wszak wie Pan ze na komisjach wyolbrzymiają choroby aby po przyznaniu
renty
> szybciutko biec do lekarza zakladowego o zdolnosci do pracy. Czy to nie
> oszustwo ?

Tak, to jest ewidentne oszustwo, za ktore powinni odpowiedziec lekarze
wydajacy takie zaswiadczenia.

> [...]
> nie mają renty ani pracy lecz dostają rentę socjalną - piąci nic nie mają.

Dlatego napisalem, ze renta powinna byc na poziomie sredniej krajowej
brutto, czyli obecnie okolo 2200 zl

> Z mojego doświadczenia wynika ze największymi krzykaczami sa ci ktorzy
> chcieliby miec rente , prace i nie wiadomo co.

Taka jest ludzka natura.

Leszek

19. Data: 2004-05-28 08:20:00

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W piątek 28-maja-2004 o godzinie 09:32:04 Lech Dubrowski napisał/a

>Dlatego napisalem, ze renta powinna byc na poziomie sredniej krajowej
>brutto, czyli obecnie okolo 2200 zl

Ja już nie wiem, czy to na poważnie, czy dla żartów.

Adam Pietrasiewicz

20. Data: 2004-05-28 08:35:24

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze
>
> Dlatego napisalem, ze renta powinna byc na poziomie sredniej krajowej
> brutto, czyli obecnie okolo 2200 zl

Tia i inwalidzi byliby kołem zamachowym polskiej gospodarki :-D

Max najniższa renta to minimalne wynagrodzenie. Nie można dojść do sytuacji,
że człowiek pracujący na pełny etat ma mniej niż człowiek niepracujący,
pomimo choroby.

Ta dyskusja przypomina mi o programie Hausera i weryfikacji rencistów. A
według mnie cały układ orzekania o niepełnosprawności, o niezdolności do
pracy, o dopłatach do ZPChrów - powinien być zweryfikowany i tak ułożony aby
lekko pompował rynek pracy dla ON, aby ci właśnie odchodzili od rent, a
mogli pracować. Praktycznie jest do weryfikacji cała ustawa o rehabilitacji
ON.

Jednak nie zapominajmy, że ludzie nieON nie mogą być też dyskryminowani
przez nas!!!.

Co do renty i pracy - hmmm - temat jest trudny. Logicznym jest wybór to albo
to. Niestety w obecnej sytuacji wyżycie za 496.97 złotych (najniższa renta z
tytułu całkowitej niezdolności do pracy) jest raczej niemożliwe, to samo jak
się zarabia najniższą chyba 800 zł brutto czyli około 550 zł na rękę. W
sytuacji ON niestety dochodzą wydatki dodatkowe związane z rehabilitacją,
lekami etc.

Jednak ludzie pracujący nie powinni mieć renty tylko jakiś dodatek z innego
źródła niż FUS.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--