Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.

From: LeoTar Gnostyk <l...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koniec z zażywaniem lekarstw.
Date: Thu, 14 Mar 2019 02:14:34 +0100
<pdhg21$bc0$1@node2.news.atman.pl> <pg72vr$8ja$1@node1.news.atman.pl>
<q49lub$kpa$1@node1.news.atman.pl> <q49mik$llh$1@node1.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<q4mv94$e3v$1@node1.news.atman.pl> <q4u1hv$643$1@node2.news.atman.pl>
<q4vfsb$khq$1@node1.news.atman.pl> <q548h8$8uv$1@node1.news.atman.pl>
<q54c4m$cbt$1@node1.news.atman.pl> <q58aa5$868$1@node1.news.atman.pl>
<q58su0$9ep$1@node2.news.atman.pl>

Ilona pisze:
> [...]

-z-przyjmowania-lekarstw.pdf

-jest....html
z....html
yrektork-....html

> Ale, mnie chodzi o to, abyś miał kogoś takiego, kto będzie mógł coś
> doradzić, wtedy gdy, będziesz stosował swoje metody na sobie.

A pomożesz mi znależć kogoś takiego, kto pełen empatii dla mnie i
zrozumienia mojej hipotezy wychowawczej, która przeorać musi całą
ziemską populację, jeżeli ta ostatnia chociaż w części - zaledwie - chce
przetrwać, no więc czy Ty znasz kogoś takiego, kto byłby na tyle
odważny, by zaryzykować własne życie i karierę dla obcego mu, w gruncie
rzeczy, człowieka? A może nikt nie jest w stanie do końca zrozumieć
mojego doświadczenia, które doprowadziło mnie do takich a nie innych
wniosków? Może każdy musi doświadczyć tego sam? Albo trafi w okno, albo
w komin. I właściwie po co ma doświadczać przez całe życie by na koniec,
niczym Archimedes w kąpieli, zawołać "Eureka!!". Po co wyważać jeszcze
raz, już uchylne do Prawdy, drzwi skoro można (i trzeba) skorzystać z
doświadczeń przodków by zmienić ziemskie piekło w raj na ziemi?
Wystarczy otworzyć Umysł i nastawić się na doświadczenie, jakże
niezbędne w edukacji każdego młodego człowieka do życia nowej rodzinie,
by z powodu braku poczucia własnej wartości nie robił niewolników ze
wszystkich osobników pojawiających się wokół niego. A ponieważ wszyscy
działają identycznie tworząc tylko, dla niepoznaki i dla pozostania
nierozpoznanymi oszustami, różne iluzje życia, więc i w efekcie mamy
walkę wszystkich ze wszystkimi o to kto okaże się lepszym od pozostałych
i wygra ten "wyścig szczurów" po drodze kalecząc i zabijając swoich
współbraci. Czyż nie nadszedł ostatni moment aby uniknąć kolejnej
zagłady, których tak wiele przeżył świat od czasu, kiedy ludzie zdali
sobie sprawę z tego, że jesteśmy zjawiskiem (gatunkiem, stanem
Świadomości) odmiennym od Nicości i Pustki Nieświadomości. Wtedy to
właśnie S(T)wórca zaczął kombinować, w jaki sposób może dokonać
samopoznania i przerwać ten przerażający strach przed bezpotomnym
zniknięciem. I tak stworzył Kobietę i Mężczyznę, którzy swoją ciężką
pracą i poświęceniem chimerycznemu bóstwu, mieli mu przywrócić wolność.
Wolność od uzależnień wynikających z braków wiedzy, niewiedzy poznawczej.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - nieocenzurowana