Re: Konieczność cierpienia

Data: 2011-02-20 21:57:02
Temat: Re: Konieczność cierpienia
Od: Ja <7...@m...pl>

Ja napisał(a):

> Chodzi o prawdę, że jeśli mówisz prawdę to idziesz drogą Jezusa, a
> prawda boli, wolą ludzie sobie i innym kłamać , wchodzić w układy,
> podlizywać itd. Jezus zranił kapłanów prawdą i wiedział że za to go
> zabiją, więc ten co idzie prawdą a nie układami będzie przez układy
> niszczony. To droga nie tyle cierpienia ale godności. Czyli gdy
> komunista ciebie torturuje, to odpowiedź będzie- komunizm to zło.
> Jeśli się ugniesz to stracisz godność, prawdę, siebie. Biblia jest
> pisana symbolami, bo ludzie kiedyś myśleli symbolicznie, a teraz
> [...]

A poza tym krzyż też jest symbolem. Deska pionowa to pozytywy
ludzkiego życia. Deska pozioma to nieszczęścia , które spotykamy. .
Ale tu oprócz wariatów, którzy wymyślają tylko chore cuda na temat tej
-wiary- sobie nie pogadasz o tym jak wygląda normalnie. Właściwie w
większości piszą ''pieśni pochwalne'' na temat rzeczy, które ta wiara
potępia.
Zresztą co się dziwić jak kk tworzy raczej fanatyków i neurotyków ,
stadnych faryzeuszy niż chrześcijan.