Konserwacja mebli rustikalnych

1. Data: 2003-08-21 06:56:59

Temat: Konserwacja mebli rustikalnych
Od: "" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam kilkuletnie komplety mebli rustikalnych, kuchenny i segment w pokoju.
Przez kilka lat nazbierało się na nich nieco rys ,jasnych plam itp.
Najgorzej wyglądają wyfrezowane rowki na drzwiczkach. Pojawił się biały nalot.
Wygląda jakby były wiecznie zakurzone. Pastowanie środkami typu Pronto nic nie
daje. Próbowałem ( w jednym miejscu) te odbarwienia zamazać brązową pastą do
butów. Wygląda duzo lepiej. Nie wiem tylko czy pasta do butów nadaje się do
takich rzeczy. Czy ktoś zna bardziej profesionalną metodę?
Może są barwiące środki do pielęgnacji mebli?

Pozdrawiam

dbiele

1. Data: 2003-08-23 20:39:38

Temat: Re: Konserwacja mebli rustikalnych
Od: "Andrzej" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
do
> takich rzeczy. Czy ktoś zna bardziej profesionalną metodę?
> Może są barwiące środki do pielęgnacji mebli?

Witam, w każdej Castoramie czy innym masz masę wosków do polerowania mebli
( np Star Wax), w płynie, paście, bezbarwne i koloryzujące. Jeśli te meble
są b. brudne to lepiej je przed woskowaniem umyć /też tam sa środki/ A do
odczyszczenia powierzchni od uszkodzeń mechanicznych użyj wełny stalowej ooo
lub oooo - tylko delikatnie - zwłaszcza z elementami bejcowanymi. A pastę do
butów zostaw do butów Pozdrawiam AW

1. Data: 2003-08-24 12:10:40

Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jakby Cię interesowało to rozprowadzam środek do czyszczenia mebli firmy
PERYCUT, o nazwie MEBELNOU, który likwiduje plamy i małe rysy, oraz daje
warstwę ochronna przed nadmiernym kurzeniem. Nadaje się szczególnie do
starych mebli, nie nadaje się do mebli z dużym połyskiem. Jest on w trzech
kolorach w zależności do jakiego koloru mebli: czarny brązowy i uniwersalny
bezbarwny( do wszystkich rodzajów, ale na ciemnych nie usuwa tak dobrze rys
jak pozostałe. Aktualnie na stanie mam bezbarwne, ale jakbyś był
zainteresowany to sprowadzenie pozostałych kolorów jest kwesta
tygodnia-dwóch. Cena preparatu - pojemność 250 ml - 15 zł + koszty
przesyłki( za pobraniem 9.50, przy wpłacie na konto przed wysyłką 6 zł.
Jakbyś chciał więcej informacji to możesz dzwonić - 0600883263
Pozdrawiam Bernard

> [...]
do
> takich rzeczy. Czy ktoś zna bardziej profesionalną metodę?
> Może są barwiące środki do pielęgnacji mebli?

**Malowanie**Czysto**Sol idnie**Niedrogo**(22) 816-81-27**
Butla na gaz
niezgłoszony remont
Materac chowany w szafie?
wykowanie w ścianie nośnej