Koperta do ślubu - podpisywać się?

11. Data: 2007-09-08 17:51:37

Temat: Re: Koperta do ślubu - podpisywać się?
Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>

> Dobrze opracowaną listę prezentów docenia się przede wszystkim z drugiej
> strony barykady :)

wykrętne toto. Ale ok, nie to nie.

sattia, Miłosz (17.04.2004) i trzy koty
http://glinki.com/?l=mgxw6q

12. Data: 2007-09-08 17:53:39

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <o...@g...pl>

>Jeżeli to i ślub i wesele to wypada dać tyle ile zapłacili młodzi za
>jednego gościa.

czyli że najpierw powinno się zrobić wywiad, ile 'młodzi' płacą za imprezę?
I zwócić im koszty? eeee

13. Data: 2007-09-08 19:39:58

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satia" <s...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...] wykrętne toto. [...]

Nie celowo. Jak mi się trafi szykować, to zeznam :)

Pozdarwiam
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

Re: co mam zrobić?
Definicja milosci malzenskiej?
pieniadze w malzenstwie
strach pytać
wakacje z joga - kursy masazu tajskiego Kampinos Warszawa kurs masaz tajski szkolenie