Korek automatyczny?

1. Data: 2006-11-07 18:56:09

Temat: Korek automatyczny?
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie jak działa i co daje korek automatyczny w syfonie
wannowym? Czy to jest tak, że jak zyczynam wodę wpuszczać do wanny to
się zatyka? A kiedy się odtyka? TIA

--
Big Jack
//////

2. Data: 2006-11-07 20:17:55

Temat: Re: Korek automatyczny?
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> Zastanawiam sie jak działa i co daje korek automatyczny w syfonie
> wannowym? Czy to jest tak, że jak zyczynam wodę wpuszczać do wanny to
> się zatyka? A kiedy się odtyka? TIA

Korek automatyczny (u mnie akurat w zlewie) polega na tym, że na
obudowie zlewu jest pokrętło, którym mogę zatykać/odtykać korek. Czyli
nie muszę zanurzać ręki w znajdującej się w zlewie wodzie (zazwyczaj
brudnej) żeby odetkać taki korek. Na wannach też widziałem taki "patent".

Pozdrawiam
Krzysiek

--
.::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2006-11-08 08:47:00

Od: "ZbyszekZ" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Nov 7, 9:17 pm, Krzychu <"s_krzychu[m"@upa]poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> nie muszę zanurzać ręki w znajdującej się w zlewie wodzie (zazwyczaj
> brudnej) żeby odetkać taki korek. Na wannach też widziałem taki "patent".

Mnóstwo teraz różnych pomysłów, u mnie korek autoamtyczny w
prysznicu to możliwość zamykania i otwierania naciśnieciem pięty.

--
ZZ@private

4. Data: 2006-11-08 12:35:56

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack <a...@b...zz> napisał(a):

> Zastanawiam sie jak działa i co daje korek automatyczny w syfonie
> wannowym? Czy to jest tak, że jak zyczynam wodę wpuszczać do wanny to
> się zatyka? A kiedy się odtyka? TIA
Juz ludkowie odpowiedzieli - automatyka korka polega na mozliwosci
'zdalnego' sterowania otwieraniem/zamykaniem.
Samo sie nie zamknie, ani sie samo nie otworzy.
No, powiedzmy, bo spotykalem juz korki "automatyczne", ktore nie pozwalaly
na spuszczenie wody - pod wplywem 'ciagu' i pewnie ogolnie ciezaru wody
korek zamykal sie samoczynnie i byly problemy ze spuszczeniem wody.
Ale to raczej byla wada montazu/doboru niz wada korka jako takiego.

pozdrawiam
Bruno

5. Data: 2006-11-09 21:28:22

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> Zastanawiam sie jak działa i co daje korek automatyczny w syfonie
> wannowym? Czy to jest tak, że jak zyczynam wodę wpuszczać do wanny to
> się zatyka? A kiedy się odtyka? TIA

Jak zakręcisz wodę. Masz max 1 min na kąpiel, a potem napełniasz wannę
od nowa ;-) .

SALAMON

6. Data: 2006-11-10 11:24:26

Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:ej06h1$dbl$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *salamon* napisał(a):

> Jak zakręcisz wodę. Masz max 1 min na kąpiel, a potem napełniasz wannę
> od nowa ;-) .

No to mam pecha, bo ja lubię wybitnie długie kąpiele. Skąd ja tyle
ciepłej wody nabiorę...

--
Big Jack
//////

7. Data: 2006-11-10 20:41:14

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> W wiadomości: news:ej06h1$dbl$1@inews.gazeta.pl

> No to mam pecha, bo ja lubię wybitnie długie kąpiele. Skąd ja tyle
> ciepłej wody nabiorę...

Może pójdź do sąsiadki która nie ma wanny z automatycznym korkiem? ;-)

SALAMON

8. Data: 2006-11-11 14:02:01

Od: "Big Jack" <aaaaa@bbbbb@ccccc.zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:ej2o4h$dqs$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *salamon* napisał(a):

> Może pójdź do sąsiadki która nie ma wanny z automatycznym korkiem? ;-)

Interesujący pomysł, zwłaszcza, że sąsiadka niekiepska, tylko nie wiem
jaki ma korek :(

--
Big Jack
//////

9. Data: 2006-11-11 23:17:06

Od: salamon <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Big Jack napisał(a):
> W wiadomości: news:ej2o4h$dqs$1@inews.gazeta.pl

> Interesujący pomysł, zwłaszcza, że sąsiadka niekiepska, tylko nie wiem
> jaki ma korek :(

W bliższym kontakcie ze sąsiadką intymną sprawę korka należy poruszyć.
Jak ma automat, udajemy się z w/w sąsiadką na poszukiwanie kolejnej,
niekiepskiej sąsiadki :-P :-P ...

SALAMON

Problem?? pytanie. pompka do CO na powrocie??
Docieplanie budynkow - fundusze unijne
Biuro projektowe_Lublin
miska Koło - Varius - montaż
jak konserwowac uszczelke bebna w pralce