Korek w łazience

1. Data: 2004-09-22 06:46:52

Temat: Korek w łazience
Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy korek na ścianach w łazience zdaje egzamin ?

1. Data: 2004-09-22 16:26:29

Temat: Re: Korek w łazience
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisał w
wiadomości news:cir74p$5n9$1@news.lublin.pl...
> czy korek na ścianach w łazience zdaje egzamin ?

To nie jest dobry pomysl.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

1. Data: 2004-09-23 08:05:54

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest dobry pomysl.

dlaczego ?

1. Data: 2004-09-23 09:00:40

Od: "J.S.K." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego ?

bo korek nasiąka wodą/wilgocią i pęcznieje...
poza tym łatwo w takim środowisku coś na nim wychodować

1. Data: 2004-09-23 09:07:29

Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bo korek nasiąka wodą/wilgocią i pęcznieje...
> poza tym łatwo w takim środowisku coś na nim wychodować

szukam opinii naprawdę popartych argumentami wynikłymi z autopsji, badań
lub obserwacji
a nie domysłów
bo czytając
http://www.domkorkowy.com.pl/wlasciwosci.html

dochodzę do odwrotnych wniosków

1. Data: 2004-09-23 15:27:50

Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisał w
wiadomości news:ciu3oe$msp$1@news.lublin.pl...

> bo czytając
> http://www.domkorkowy.com.pl/wlasciwosci.html
>
> dochodzę do odwrotnych wniosków

Jesli wierzysz w reklamy to sobie zamontuj ten korek w lazience i sprawdz.
Gdyby korek byl dobrym surowcem do wykorzystania w lazience stosowano by go
masowo (a nie terakote).
Chcesz byc oryginalny i miec potem klopoty - zainstaluj. Zyjemy w wolnym
kraju.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

1. Data: 2004-09-24 11:28:32

Od: Ormianin <o...@c...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 23 Sep 2004 17:27:50 +0200, na pl.rec.dom, SQLwysyn napisał(a):

> Jesli wierzysz w reklamy to sobie zamontuj ten korek w lazience i sprawdz.
> Gdyby korek byl dobrym surowcem do wykorzystania w lazience stosowano by go
> masowo (a nie terakote).

Ale on chcial na sciane, moim zdaniem ten korek w lazience nie wypali, bo
za duza wilgotnosc jest, musialbys miec super wentylacje

1. Data: 2004-09-24 16:26:12

Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...pf.pl> napisał w wiadomości

> Ale on chcial na sciane, moim zdaniem ten korek w lazience nie wypali, bo
> za duza wilgotnosc jest, musialbys miec super wentylacje

Oczywiscie ze nie wypali, ale pozwólmy sie ludziom mylic za ich wlasne
pieniadze.

--
SQLwysyn
of you" - Larry Flynt

1. Data: 2004-09-24 19:31:21

Od: "Julita" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> szukam opinii naprawdę popartych argumentami wynikłymi z autopsji, badań
> lub obserwacji

Z moich obserwacji: korek laminowany, super hiper, odporny na wszystko:
wode, zarysowania itp itd. Po jakims czasie woda sie rozlala, korek sie
napil przez szparke na laczeniu plyt, zrobil sie na samym srodeczku kuchni
super-hiper purchel.
ja osobiscie mam korek w kuchni na sicanie, ale w lazience bym, sie nie
odwazyla. nawet jak dobrze polakierujesz to za duze ryzyko.

pozdrawiam
Julka

Czy można coś zrobić z tzw.wyświeconymi jeansami
Jak podlaczyc wentylator z timerem
korniki
Zmywarki Bosch - ma ktoś te modele?
bojler czy junkers ???