Korekta kształtu członka

11. Data: 2004-06-24 18:06:00

Temat: Re: Korekta kształtu członka
Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> napisał w wiadomości
news:cbeoat$452$1@atlantis.news.tpi.pl...
> no i wlasnie chodzi o to, ze moze sprawiac bol,
> lub przy duzym skrzywieniu mozesz nawet
> zrobic partnerce krzywde.
Brzmi poważnie - ale chyba nie będzie tak źle, a jeśli jednak będzie źle, to
popełnię samobójstwo i będzie spokój.
AntyK

12. Data: 2004-06-24 18:14:10

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy widziales te cwiczenia ale polegaja one
> na tym ze np przez pol roku codziennie przez okolo 20-30 minut
> masujesz czlonka. dosc oczywisty jest fakt ze takie cwiczenie go wydluzy
> np o 1cm ale nikt nie mowi o tym ze jak przestaniesz cwiczyc
> to on wroci do normalnych rozmiarow :)
Tak? Czy to jest związane z faktem, że członek nie jest mięśniem, który
możnaby wyćwiczyć jak np. biceps? Tak czy siak, szkoda. Czy 16 cm wystarczy?
Nie jestem erotomanem gawędziarzem, jestem prawiczkiem, stąd pytanie.
Pozdr.
AntyK

13. Data: 2004-06-24 18:47:19

Od: "Radoslaw HORODNICZY" <x...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wystarczy?
> Nie jestem erotomanem gawędziarzem, jestem prawiczkiem, stąd pytanie.

wiesz nie dziwie ci sie ze nei chcesz isc z tym do lekarza i wogole o tym
mowic
bo to sprawy dosc intymne itp. ale na dluzsza mete przez taka wade jestes
nieszczesliwy i masz komplexy, a to podczas sexu moze miec 100x wieksza moc
mozesz nawet przez to zostac impotentem.

proponuje przezwyciezyc strach, i po prostu udac sie do urologa, on zerknie
na wade
i zaproponuje ci rozwiazanie, to nie boli a na pewno w duzym stopniu poprawi
twoje zycie :)

14. Data: 2004-06-24 18:48:13

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jun 2004 20:14:10 +0200, AntyK wrote:

> [...] Czy 16 cm wystarczy?

BP, NMSP.

Cytuję za pl.rec.humor.najlepsze:

<cytat>
> Hej witam Was.... mam pytanie do kobiet .
> Co myslicie o penisie dlugosci 15 cm i 10 w obwodzie ??

Ja nie kobieta, ale zapytałem żonę.
- penis jak penis, zależy kto za nim stoi.
</cytat>

> Nie jestem erotomanem gawędziarzem, jestem prawiczkiem, stąd pytanie.

Skąd w takim razie możesz wiedzieć, czy to "skrzywienie" o którym
piszesz wymaga korekty?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

15. Data: 2004-06-24 18:55:47

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AntyK" <...@...1> napisał w wiadomości
> Czy 16 cm wystarczy?
> Nie jestem erotomanem gawędziarzem, jestem prawiczkiem, stąd pytanie.

Mój drogi, zwykle mawiam, że najbardziej wrażliwą strefą erogennną u kobiety
jest mózg.
Jaki by nie był długi penis, do mózgu i tak nie sięga, więc chyba nie od
długości wszystko zależy.

pozdrawiam

Monika

16. Data: 2004-06-24 19:38:18

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kobiety
> jest mózg.
> Jaki by nie był długi penis, do mózgu i tak nie sięga, więc chyba nie od
Oby słowo ciałem się stało :)
Pozdr.
AntyK

17. Data: 2004-06-24 19:45:04

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> BP, NMSP.
CIA,FBI... what?

> Ja nie kobieta, ale zapytałem żonę.
> - penis jak penis, zależy kto za nim stoi.
A to jest śmieszne, nawet bardzo ;D

> Skąd w takim razie możesz wiedzieć, czy to "skrzywienie" o którym
> piszesz wymaga korekty?
Nie wiem czy wymaga korekty, nigdzie nie pisałem, że wymaga.Ale bez lekarza
wiem, że nie wygląda jak powinnien. A już tyle w sobie zmieniłem dla poprawy
wyglądu, że pomyślałem, iż należałoby "podciągnąć" się i w tej sferze.
Poznałem fajną bardzo dziewczynę i nie mogę tego spiep....., bo sobie nie
daruję.

> Umieranie człowieka jest większym problemem dla osób pozostających
> przy życiu, niż dla niego samego.
Niestety to prawda - mój ojciec może jeszcze nie umiera dziś czy jutro, ale
chłoniak prędzej czy później przypomni o sobie. A do tego grzybica układu
pokarmowego z owrzodzeniami jamy ustnej - nikomu nie życzę, nie można jeść,
a rano cała buzia krwi.... eeee... szkoda gadać.

Pozdr.
AntyK

18. Data: 2004-06-24 19:50:45

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moc
> mozesz nawet przez to zostac impotentem.
Nie idę do lekarza, bo nie mam problemu ze współżyciem - nie mam problemu,
bo nie współżyję. A jak już będę współżył to się zobaczy :D
Moje życie jest nieszczęśliwe z innego powodu - oglądam jak mój najlepszy i
jedyny prawdziwy przyjaciel, czyli mój ojciec walczy a w zasadzie przegrywa
walkę z rakiem. I sra* na to czy będę impotentem czy nie, bo nie wiem czy
pożyję na tyle długo by się zdąrzyć tym przejąć.

> [...]
zerknie
> na wade i zaproponuje ci rozwiazanie, to nie boli a na pewno w duzym
Skoro nie ma metody nieinwazyjnej, to co może mi powiedzieć ten lekarz? Nie
poddam się zabiegowi, wystarczą mi operacje oczu i uszu.
No, chyba, że da mi 100% gwarancji, że to jest do naprawienia, w co szczerze
wątpię...

Pozdr.
AntyK

19. Data: 2004-06-24 21:28:49

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Jun 2004 21:45:04 +0200, AntyK wrote:

> CIA,FBI... what?

BardzoPrzepraszam, NieMogłemSięPowstrzymać:)

> A to jest śmieszne, nawet bardzo ;D

Ale to szczera prawda jest.

> Nie wiem czy wymaga korekty, nigdzie nie pisałem, że wymaga.Ale bez lekarza
> wiem, że nie wygląda jak powinnien.

Może być tak, że korzystasz z niewłasciwych źródeł celem ustalenia jakie
są normy:)

Najlepszego:)

20. Data: 2004-06-25 10:38:12

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

> BardzoPrzepraszam, NieMogłemSięPowstrzymać:)
Klapsuję bardzo.

> Może być tak, że korzystasz z niewłasciwych źródeł celem ustalenia jakie
są normy:)
Podręcznik do biologii, klasa 6 podstawówki - chyba nic się od tamtego czasu
nie zmieniło, co? :D

Pozdr.
AntyK

Gronkowiec...