Korekta kształtu członka

41. Data: 2004-06-28 08:39:41

Temat: Re: Korekta kształtu członka
Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbnbvo$oui$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jeżeli Cię bedzie _prawdziwie_ kochała to zostanie z tobą na dobre i na
złe, nawet jeżli będziesz ślepy i garbaty. Jak Cię nie bedzie kochała to
zostawi Cię jaki nie z powodu krzywego członka to jakiegokolwiek innego...

Przemawia przez ciebie mądrość pokoleń....
AntyK

42. Data: 2004-06-28 08:59:16

Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wierzę w miłość, ale chciałbym się mylić :p Jak ci się podoba tak
> kombinacja: piękna dziwczyna, która jest wierna, kocha dzieci, lubi
pracować
> ?
Takie kobiety nie istnieją

43. Data: 2004-06-28 09:30:50

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AntyK" <...@...1> napisał w wiadomości
> [...]
> zostawi Cię jaki nie z powodu krzywego członka to jakiegokolwiek innego...
>
> Przemawia przez ciebie mądrość pokoleń....

Z co nie zgadzasz sie z tym co napisałem?

Michał

44. Data: 2004-06-28 10:30:12

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cboq0m$551$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Z co nie zgadzasz sie z tym co napisałem?
Zgadzam się z tym co napisałeś.
Pozdr.
AntyK

45. Data: 2004-06-28 10:31:40

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Takie kobiety nie istnieją
Czy sugerujesz mi, że zadurzyłem się w mężczyźnie!?!? Tak poza tym, to
wczesniej pisałem, że jest idealna...
Pozdr.
AntyK

46. Data: 2004-06-28 11:16:54

Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zgadzam się z tym co napisałeś.

Czyli w czym jeszcze problem? Bo jeżeli zgadzasz sie z tym co wcześniej
napisałe - to i probelm z tematu odpadł...

Michał

47. Data: 2004-06-28 13:01:52

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

AntyK <...@...1> wrote:

> Tak samo zresztą jak ty.

Ano. Ale wiem wystarczająco dużo żeby nie przejmować się takimi
drobiazgami, bo wiem że jak kogoś naprawdę ze wzajemnością
pokochasz to one po prostu nie przeszkadzają.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl

48. Data: 2004-06-28 14:31:10

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbouvl$108$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Czyli w czym jeszcze problem? Bo jeżeli zgadzasz sie z tym co wcześniej
> napisałe - to i probelm z tematu odpadł...
Nie zostałem zrozumiany, powiedzmy, że jest ok i ona akceptuje czy tam kocha
mnie takiego jakim jestem - ale mi chodziło o to czy mogę się "naprawić", bo
chcę byś dla niej lepszy...
AntyK

49. Data: 2004-06-28 14:32:18

Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości
> Ano. Ale wiem wystarczająco dużo żeby nie przejmować się takimi
> drobiazgami, bo wiem że jak kogoś naprawdę ze wzajemnością
> pokochasz to one po prostu nie przeszkadzają.
No i super, ciekaw jestem czy jest tak naprawdę w życiu.
AntyK

50. Data: 2004-06-28 21:04:32

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

AntyK <...@...1> wrote:

> No i super, ciekaw jestem czy jest tak naprawdę w życiu.

Przekonałem się o tym jakiś czas temu i jak do dzisiaj jest okej, więc
zapewniam cię że przynajmniej w moim przypadku tak było.

--
Adam Wysocki * Warszawa, Śródmieście * www.gophi.net * SWL SP5250730
GG 1234 * GSM +48888456927 * gophi#linux.net.pl * gophi#gadu-gadu.pl
Malo kto chce, aby ktos robil taka laske jak Ty ;-) (C) Greg at appm

Gronkowiec...
Kregoslup - WaWa lekarz
Impotencja - iniekcje w członka
drętwienia