Korepetycje i problem.

121. Data: 2010-02-18 16:59:10

Temat: Re: Korepetycje i problem.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Feb 2010 09:57:44 +0100, Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

.googlegroups.com...

> W algebrze jak w życiu, faceci celują w ciałach a kobiety w pierścieniach ;)

Te szczególnie u-pierścienione czasem dobre są też w grupach, szczególnie w
ich wzajemnych zanurzeniach lub homo...morfizmach...

--

Ikselka.

122. Data: 2010-02-18 17:06:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Feb 2010 10:46:58 +0100, Vilar napisał(a):

> Zawsze twierdziłam, że matematyka jest językiem, który genialnie opisuje
> rzeczywistość :-)))))))), MK

Przecież wzięła się z rzeczywistości - to niby co ma opisywać... Jest jej
genialnym, syntetycznym odzwierciedleniem. Sądzisz, że skąd wzięło się
twierdzenie Pitagorasa, całki, teoria ciągów, statystyka matematyczna itp?
--

Ikselka.

123. Data: 2010-02-18 22:57:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> genialnym, syntetycznym odzwierciedleniem. Sądzisz, że skąd wzięło się
> twierdzenie Pitagorasa, całki, teoria ciągów, statystyka matematyczna itp?

Ostatnio czytałam karkołomny artykuł, którego autor twierdził, że
Leibnizowi całki były potrzebne, bo..... wsiąkł w kabałę. Spróbuję go
znaleźć i podczepić - tak, dla radochy poczytania całkowitej abstrakcji.

MK

124. Data: 2010-02-19 07:23:36

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> ... emocjonalnie obca.

Nie zgadzam się.
Zgodnie z tym co mówisz adopcja nie miałaby sensu.
Nie miałoby sensu jakiekolwiek 'przygarnianie sierot',
które, jakby nie spojrzeć, ludzie praktykują od tysiącleci.
Każda wojna zostawiała po sobie żniwo w postaci
dzieci, które nie miały się gdzie podziać.
Nie miałyby sensu też przytułki dla sierot prowadzone
przez siostry zakonne czy Janusza Korczaka.

125. Data: 2010-02-19 07:25:43

Od: "Redart" <p...@i...gov> szukaj wiadomości tego autora

> wypływa z genetyki - oczywiście u ludzi zdrowych emocjonalnie, nie mówimy
> tu o marginesie, przypominam.
'Zdrowie emocjonalne', czy też 'dojrzałość' polegają na tym, że m.in.
przekraczają
kwestie genetyki.

126. Data: 2010-02-19 08:03:52

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 08:25, "Redart" <p...@i...gov> wrote:
> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:xhpe7zhbtvbg$.pgsxlx3y2g5v$.dlg@40tud
e.net...

> 'Zdrowie emocjonalne', czy też 'dojrzałość' polegają na tym, że m.in.
> przekraczają
> kwestie genetyki.

HOWGH i czołg i dokładnie i właśnie

Stalker

127. Data: 2010-02-19 17:16:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 08:23:36 +0100, Redart napisał(a):

> [...]
> dzieci, które nie miały się gdzie podziać.
> Nie miałyby sensu też przytułki dla sierot prowadzone
> przez siostry zakonne czy Janusza Korczaka.

Nooo, drogi panie, sierota wojenna bez rodziny to jednak nie to, o czym
(kim) mówimy. TU jest babcia i dziadek.
--

Ikselka.

128. Data: 2010-02-19 17:17:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 08:25:43 +0100, Redart napisał(a):

> 'Zdrowie emocjonalne', czy też 'dojrzałość' polegają na tym, że m.in.
> przekraczają
> kwestie genetyki.

A nie odniesiesz się do sprawy poziomu emocji "cioci" żywionych do dziecka,
kiedy już nie ma matki dziecka i może czas znaleźć nową partnerkę - że
dopowiem?
--

Ikselka.

129. Data: 2010-02-19 17:21:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Feb 2010 00:03:52 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

wiadomościnews:xhpe7zhbtvbg$.pgsxlx3y2g5v$.dlg@40tud
e.net...

> HOWGH i czołg i dokładnie i właśnie

Czasem przekraczają za bardzo, więc i Ty się tak nie rozpędzaj tym czołgiem
:->

--

Ikselka.

NO I KTO BEDZIE WAM LISTY...