Kość ogonowa

1. Data: 2005-05-27 21:12:28

Temat: Kość ogonowa
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok dwa miesiace temu uderzylam sie w kosc ogonowa,a dokladnie kucajac
nadzialam sie na rog lawy,bol byl niemilosierny,przez ok tydzien mialam
klopoty z poruszaniem sie,pozniej stopniowo bol mijal,ale zauwazylam ze
nadal gdy siedze dluzsza chwile w jednej pozycji to pozniej nie moge sie
podniesc,bo kosc daje o sobie znac.Czy to normalne aby po tak dlugim czasie
kosc ogonowa nadal bolala?

Magda

2. Data: 2005-05-30 09:22:36

Temat: Re: Kość ogonowa
Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nadal gdy siedze dluzsza chwile w jednej pozycji to pozniej nie moge sie
> podniesc,bo kosc daje o sobie znac.Czy to normalne aby po tak dlugim

Ponad rok temu stłukłam sobie kość na sankach (walnęłam po prostu o lód).
Później miałam rehabilitację (laser i krio) i mniej więcej po roku mi
przeszło. Kiedyś siedzenie przez 8h w pracy było dla mnie zmorą. Teraz tylko
po jeździe na rowerze odczuwam ból, ale to chyba już zostanie mi do końca
życia, że będzie bardziej wrażliwa.

3. Data: 2005-05-30 10:22:48

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 30 May 2005 11:22:36 +0200, jaguar napisał(a):

> [...]
> po jeździe na rowerze odczuwam ból, ale to chyba już zostanie mi do końca

Natomiast ja jako 13 letnie dziecko poślizgnęłam się na oblodzonym progu w
pewnym budynku. Miałam chyba złamaną kość ogonową, bo strasznie bolało
przez jakiś tydzień ( dokładnie nie pamiętam ile to trwało). Nie
powiedziałam nic matce, nie poszłam do lekarza. Teraz, dopiero na "stare
lata" zaczęłam odczuwać tą kość. Boli po dluższym siedzeniu na miękkim
krześle przy komputerze. Wczoraj już nie wytrzymałam i nasmarowałam tą
kość żelem Fastum. Chyba pomogło, tylko nie wiem na jak długo.

Basia

4. Data: 2005-05-30 19:47:53

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaguar" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
tylko
> po jeździe na rowerze odczuwam ból, ale to chyba już zostanie mi do końca

Czyli bez rehabilitacji sie nie obejdzie,ech....
A co to jest krio?

Magda

5. Data: 2005-06-01 12:54:35

Od: "jaguar" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "jaguar" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> tylko
>>
> Czyli bez rehabilitacji sie nie obejdzie,ech....
> A co to jest krio?
>
> Magda

Krioterapia, czyli zamrażanie. Wygląda to tak: rurą podobną do tej od
odkurzacza przez 3 minuty wiuchają Ci w miejsce bolące (na gołe
ciało)...dosyć przyjemne. Zamrażanie powoduje obkurczenie tkanek i
zwiększony napływ krwi, co ma za zadanie przyspieszyć gojenie.

6. Data: 2005-06-02 04:02:03

Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wejdź na strone www.kregoslup.polbox.pl i poczytaj link kośc ogonowa
fixrambo

7. Data: 2005-06-02 18:58:38

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FIXRAMBO" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> wejdź na strone www.kregoslup.polbox.pl i poczytaj link kośc ogonowa
> fixrambo

Dzieki :)

Magda

8. Data: 2005-06-02 18:59:23

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciało)...dosyć przyjemne. Zamrażanie powoduje obkurczenie tkanek i
> zwiększony napływ krwi, co ma za zadanie przyspieszyć gojenie.

Zamrazanie?Moze byc :) Dzieki:)

Magda

onkolog i neurochirurg raz jeszcze
Zdrowotny aspekt wegetarianizmu w TOK FM - sobota 28.05
Do kardiologa
Ultrasonograf ATL 3500
chirurg plast. we Wroclawiu