Kosmetyczka-Wroclaw

1. Data: 2003-01-16 17:36:33

Temat: Kosmetyczka-Wroclaw
Od: "Marta" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleccie jakas dobra kosmetyczke we Wroclawiu, prosze.

Marta

1. Data: 2003-01-17 08:24:12

Temat: Re: Kosmetyczka-Wroclaw
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta wrote:

> Poleccie jakas dobra kosmetyczke we Wroclawiu, prosze.

Gabinet Kosmetyczny Violetty Kalinowskiej
na ul. Pisatowskiej 28
tel. 328-54-06

gorąco polecam Panią Sylwię

Pozdrawiam,
Mich'ata

1. Data: 2003-01-17 08:24:36

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mich" <M...@c...pl> wrote in message:

> Gabinet Kosmetyczny Violetty Kalinowskiej
> na ul. Pisatowskiej 28
> tel. 328-54-06
>
> gorąco polecam Panią Sylwię

Michata, chodzimy do tej samej kosmetyczki :))) Ja również bardzo polecam panią
Sylwię, jest rewelacyjna. Do salonu na Piastowskiej chodzę od 6 lat i moja cera
tylko na tym zyskuje.

Pozdr

zula

1. Data: 2003-01-17 10:05:37

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka wrote:

> Michata, chodzimy do tej samej kosmetyczki :))) Ja również bardzo polecam panią
> Sylwię, jest rewelacyjna. Do salonu na Piastowskiej chodzę od 6 lat i moja cera
> tylko na tym zyskuje.

No proszę...świat jest mały:))
Właśnie wybieram się do Pani Sylwi...i coś wybrać nie mogę.
Kiedyś mieszkałam w bramie obok i zbiegałam sobie do nich w kapciach:)

We wrzesniu zdradziłam ten gabinet i poszłam gdzie indziej (bo taniej i podobno
dobrze).
No i sie zawiodłam:( Taniej faktycznie było ale efekty marniutkie.
Teraz skruszona wrócę do Sylwi:))

Pozdrawiam serdecznie,
Mich'ata

1. Data: 2003-01-17 10:27:57

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mich" <M...@c...pl> wrote:

> Kiedyś mieszkałam w bramie obok i zbiegałam sobie do nich w kapciach:)

Hmmm... i może to było podczas studiów na PWr i masz na imię Asia lub Iwona???

Pozdr

zula

1. Data: 2003-01-17 11:35:29

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka wrote:

> Hmmm... i może to było podczas studiów na PWr i masz na imię Asia lub Iwona???
>
> zula

Nie..to było już po moich studiach:)
A na imię mam Beata:)

1. Data: 2003-01-17 20:12:29

Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poleccie jakas dobra kosmetyczke we Wroclawiu, prosze.
>
> Marta

Ja polecam "Wyspę Piękna" przy ul. Ślężnej 27
p. Jolanta Krystecka jest też dermatologiem
ja jestem bardzo zadowolona: profesjonalnie i przyjemnie
tel. 783 30 05

1. Data: 2003-01-17 23:39:01

Od: "Rybka" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podobno
> dobrze).
> No i sie zawiodłam:( Taniej faktycznie było ale efekty marniutkie.

a mozecie podac orientacyjna cene oczyszczania cery?

Rybka

1. Data: 2003-01-18 10:23:39

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Fri, 17 Jan 2003 21:12:29 +0100, "Moni"
<M...@p...onet.pl> wyskrobal sobie:

> Ja polecam "Wysp? Pi?kna" przy ul. ?l??nej 27
>p. Jolanta Krystecka jest te? dermatologiem
>ja jestem bardzo zadowolona: profesjonalnie i przyjemnie
>tel. 783 30 05

Slicznej czy Sleznej? bo masz takie kodowanie ze nie moge sie odczytac
:-(
lepiej bez polskich liter :-)

CanoE

1. Data: 2003-01-18 10:42:34

Temat: Odp: Kosmetyczka-Wroclaw
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Slicznej czy Sleznej? bo masz takie kodowanie ze nie moge sie
odczytac
> :-(
> lepiej bez polskich liter :-)

Sleznej