Kosmetyk Roku?

1. Data: 2004-11-12 20:40:34

Temat: Kosmetyk Roku?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto ma już grudniowy numer TS i może mi powiedzieć, co wygrało w tych
różnych kategoriach? Gazeta do mnie nie dotarła, nie wytrzymam do
poniedziałku :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-13 14:33:30

Temat: Re: Kosmetyk Roku?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kto ma już grudniowy numer TS i może mi powiedzieć, co wygrało w tych
> różnych kategoriach?

sirwuple:

ZAPACH:
1. popularne: 'Today' Avon
2. ekskluzywne: 'Love In Paris' Nina Ricci

MAKIJAŻ:
1. popularne: podkład 'Cashmere Perfect' L'oreal
2. ekskluzywne: róż 'Touche Blush' YSL
3. polskie: lakier do paznokci 'Shiny Touch 5 days' Privi

PIELĘGNACJA TWARZY:
1. superekskluzywne: zestaw 'Cellular Microdermabrasion' La Prairie [zestaw
do peelingu za jedne 1700 zł ;) ]
2. ekskluzywne: 'Energy-Move So Perfect' Dior
3. popularne: kremy 'Total Effects' i chusteczki 'Daily Facilas' Olay
4. polskie: seria 'Y&U' Eris

PIELĘGNACJA DELIKATNYCH PARTII TWARZY:
1. ekskluzywne: krem pod oczy 'Resolution Yeux' Lancome

NUTRIKOSMETYKI
1.tabletki Inneov Jędrność

KOSMETYKI APTECZNE:
1. zagraniczne: krem 'Antirougeurs' Avene
2. polskie: Intensywny krem nawilżający o przedłużonym działaniu Iwostin

PIELĘGNACJA CIAŁA:
1. ekskluzywne: linia 'Body Performance' Estee Lauder
2. popularne: kosmetyki do kąpieli 'Au Lait' Scottish Fine Soaps
3. polskie: kuracja antycellulitowa Tołpa

KOSMETYKI SŁONECZNE:
1. ekskluzywne: 'Sheer Bronze' Clarins

PIELĘGNACJA WŁOSÓW:
1. popularne: seria do włosów kręconych i falowanych 'Aloes+Pielęgnacja'
Nivea

PIELĘGNACJA DŁONI I STÓP:
1. krem 'Pedicure In a Minute' Sally Hansen'

wsio :))

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-13 14:40:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> Kto ma już grudniowy numer TS i może mi powiedzieć, co wygrało w tych
> różnych kategoriach? Gazeta do mnie nie dotarła, nie wytrzymam do
> poniedziałku :)

Today Avon
Love in Paris Nina Ricci
Cashmere Perfect L'oreal
Róż Touche Blush YSL
Lakier Shiny Touch 5 Days Privi
Cellular Microdermasion La Prairie
Resolution Yeux Lancome
Energy-Move So Perfect Dior
Inneov Jędrność
Antirougeurs Avene
Young & Unique Eris
Kremy Total Effects i chusteczki Daily Facials Olay
Linia Body Performance Estee Lauder
Kosmetyki do kąpieli Au Lait Scottish Fine Soaps
Sheer Bronze Clarins

JoP

1. Data: 2004-11-13 14:44:52

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:
> [...]
> Kremy Total Effects i chusteczki Daily Facials Olay
> Linia Body Performance Estee Lauder
> Kosmetyki do kąpieli Au Lait Scottish Fine Soaps

I jeszcze:

Kuracja antycellulitowa Tołpa
Seria do włosów kręconych i falowanych Aloes+ Pielęgnacja Nivea
Pedicure in a minute, Sally Hansen

Uff, chyba wszystko.

JoP

1. Data: 2004-11-13 15:01:08

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:

> MAKIJAŻ:

> 3. polskie: lakier do paznokci 'Shiny Touch 5 days' Privi

Przez chwilę się zastanawiałam, czy tylko mi słowo "makijaż" kojarzy się
z malowaniem _twarzy_. Jednak nie: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=30435

Pozdrawiam,
Karola (zaciekawiona, po czym redakcja TS maziała się tym lakierem)

1. Data: 2004-11-13 17:16:21

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers, sącząc kawkę, wyklepał:

> I jeszcze:
>
> Kuracja antycellulitowa Tołpa
> Seria do włosów kręconych i falowanych Aloes+ Pielęgnacja Nivea
> [...]

Jesteście wielkie! I co o tym myślicie... Bo ja mam jakąś swoją spiskową
teorię dziejów... Dlaczego na przykład "Today"? albo Privi?

A ta Tołpa może być ciekawa...

Krusz.
z garnierem naturalsem na włosach..jeszcze 20 min...
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-13 17:53:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Jesteście wielkie! I co o tym myślicie... Bo ja mam jakąś swoją
> spiskową teorię dziejów... Dlaczego na przykład "Today"? albo Privi?

Z tym to nie wiem, ale takie np. Love in Paris - hmm, never heard, never
seen, a po perfumeriach łażę.

Ogólnie wiadomo, że to trochę ściema, hasło "doskonałość roku X" sugeruje,
że to coś powinno chociaż być dostępne w roku X, a pojawiają się rzeczy
dopiero wprowadzane na rynek, no ale cóż, taka formuła.

JoP

1. Data: 2004-11-13 18:29:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers, sącząc kawkę, wyklepał:

> Z tym to nie wiem, ale takie np. Love in Paris - hmm, never heard, never
> seen, a po perfumeriach łażę.

Ja widziałam i wąchałam. Ładne są, muszę im to przyznać :)

> Ogólnie wiadomo, że to trochę ściema, hasło "doskonałość roku X" sugeruje,
> że to coś powinno chociaż być dostępne w roku X, a pojawiają się rzeczy
> dopiero wprowadzane na rynek, no ale cóż, taka formuła.

Mnie tylko zastanawia, że za doskonałość zostają uznane produkty Eris, która
często gęsto pojawia się w piśmie i sponsoruje to i owo. Ja nie przeczę, że
mogą być bardzo dobre, ale coś mi zgrzyta...

Krusz.
ze spiskową teorią dziejów
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-13 19:33:25

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
że
> mogą być bardzo dobre, ale coś mi zgrzyta...

..e tam spiskowa. Wiesz jakie perfumy byly do wygrania w jakims tam
konkursie TS?..zgaduj..
Ricci"love in paris".:). Dystrybutor sie stala i tyle.

1. Data: 2004-11-13 20:05:19

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 13 Nov 2004 15:33:30 +0100, Joanna Pawlus wrote:

> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> sirwuple:
>
> ZAPACH:
> 1. popularne: 'Today' Avon

Popularny zapach za 99 zeta?? Dziwne te kategorie
--
Magda

Ruby Rose w Warszawie?
jak sie robi trwała?