Kosmetyki dla faceta

1. Data: 2003-12-01 13:37:43

Temat: Kosmetyki dla faceta
Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Mam pytanko - co polecacie dla faceta z wrazliwa skora (czesto sucha,
podrazniona i zaczerwieniona po myciu)?. Czy "meskie" kosmetyki sa
faktycznie dobre tzn. bardziej przystosowane do skory mezczyzny? Jesli tak,
to jakie konkretnie? Chodzi mi glownie o krem do twarzy, ewntualnie cos do
mycia calego ciala. Dziekuje z goory za wszelkie sugestie

Pozdrawiam
Kometa

1. Data: 2003-12-01 14:01:15

Temat: Re: Kosmetyki dla faceta
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kometa" <k...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to jakie konkretnie? Chodzi mi glownie o krem do twarzy, ewntualnie cos do
> mycia calego ciala. Dziekuje z goory za wszelkie sugestie

To ja tytulem sugestii. Poniewaz to pytanie co miesiac mniej wiecej wraca
jak bumerang ( a moze i czesciej), polecam skorzystanie z archiwum lub
przegladniecie postow z ostatniego miesiaca. Miedzy innymi i ja pisalam o
kremie dla posiadacza skory suchej.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-01 14:12:03

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja tytulem sugestii.

I mi sie nie wycielo. Sorry. Sama sobie sugeruje niniejszym wicinanie
zbednych rzeczy z postow.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-01 19:38:34

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa wrote:
> [...]
> Jesli tak, to jakie konkretnie? Chodzi mi glownie o krem do twarzy,
> ewntualnie cos do mycia calego ciala. Dziekuje z goory za wszelkie

Zapoznaj się z ofertą Vichy, Biotherm, Clarins i z tańszych AA Oceanic.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-02 13:00:07

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak bumerang ( a moze i czesciej), polecam skorzystanie z archiwum lub
> przegladniecie postow z ostatniego miesiaca. Miedzy innymi i ja pisalam o

Dzieki...

Pozdrawiam

Kometa

Gdzie dobry fryzjer w gdansku