Gabinet Kosmetyczny KRAKÓW

1. Data: 2003-12-01 10:14:54

Temat: Gabinet Kosmetyczny KRAKÓW
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Szukam dobrego, namiary są mi potrzebne szybko:).
Z góry dziękuję

1. Data: 2003-12-01 10:25:42

Temat: Re: Gabinet Kosmetyczny KRAKÓW
Od: "stella" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Hej!
> Szukam dobrego, namiary są mi potrzebne szybko:).
> Z góry dziękuję

No to ja tez sie przylacze. Dodam tylko, ze najbardziej jestem
zainteresowana oczyszczaniem twarzy.

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-12-01 10:39:16

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stella" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> No to ja tez sie przylacze. Dodam tylko, ze najbardziej jestem
> zainteresowana oczyszczaniem twarzy.

Ja też, ja też!
I zakres cen by się przydał...

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-01 11:51:08

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też, ja też!
> I zakres cen by się przydał...

Jesli chodzi o oczyszczanie to polecam bardzo pania Marte z gabinetu Jagoda
na ul. Bema 4/3a (413-22-77)
Nie wiem jak ona to robi, ale po bardzo dokladnym oczyszczaniu (a mam
tlusta, szybko zanieczyszczajaca sie skore) nastepnego dnia nie mam
najmniejszych strupkow czy czerwonych plam... :) Pracuja na kosmetykoach
Guinot i Charmine Rose bodajze. Sporo kolezanek do niej chodzi i wszsytkie
sa bardzo zadowolone :)
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2003-12-01 15:46:54

Od: "Kropeczka" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tlusta, szybko zanieczyszczajaca sie skore) nastepnego dnia nie mam
> najmniejszych strupkow czy czerwonych plam... :)

A ceny??:)

Kropeczka

1. Data: 2003-12-01 16:07:47

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle polecam salon Sothis i Dagmare. oczyszczanie ze wszystkimi
bajerami (maseczki, masaz) kosztuje 120 zl. Po wyjsciu od Dagmary nie ma sie
sladu na twarzy ze byl przeprowadzony zabieg. Nr tel: 6324810

Pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-12-02 08:33:49

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jagoda
> A ceny??:)
>
> Kropeczka
Oczyszczanie to ok. 90 zl. Ale nie ma w nim masazu twarzy.

Magda

Dobre strzyżenie - Kraków?
dobry krem do masażu anty-cellulit?
dobra maseczka