kremy Lansome i Shiseido

1. Data: 2003-11-30 23:37:05

Temat: kremy Lansome i Shiseido
Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze tu dawanie takich ogloszen jest to raczej nieporzadanym
ale przeciez wlasnie na tej grupie jest najwiecej kobiet zainteresowanych
tematem :)

Mam naprawde okazjonalne ceny kremow

Lancome:
Absolue 50ml, Renergie 50ml, Renergie Yeux 15ml,
Primordiale Nuit 50ml(tego nie ma na allegro pytajcie na prv - cena 150 zł)

Shiseido:
Bio Performance 50ml, Benefiance 15 ml (ten tez na prv)

a tu linki do aukcji na allegro (z KUP TERAZ - bez zbednych licytacji)

ZAPRASZAM

Nie krzyczcie i nie bijcie - wiecej nie bede :)
Przepraszam Was wszystkie jeżeli to takie złe ;)

pozdr.

UWAGA - z adresu usun ANTY SPAM

mm...

1. Data: 2003-11-30 23:47:06

Temat: Re: kremy Lansome i Shiseido
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MusicMan <j...@T...pl> napisał/a:
> Wiem, ze tu dawanie takich ogloszen jest to raczej nieporzadanym

Jeżeli wiesz, to po co piszesz?
To jest łamanie regulaminu allegro i pru!

16.1. Użytkownikowi nie wolno składać ofert w wystawionych przez
siebie aukcjach; zakaz ten dotyczy zarówno działania z własnych kont,
jak i z kont innych Użytkowników.
źródło:
http://www.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreeme
nt.php#2.16

Zabronione jest także wysyłanie listów zawierających jakiekolwiek
binaria, programów/zdjęć itp., jakikolwiek spam oraz dyskusje
niezwiązane z tematem grupy.
Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe - nawet, jeśli są
związane z tematem grupy.
źródło: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

> a tu linki do aukcji na allegro (z KUP TERAZ - bez zbednych
licytacji)

Skarga do allegro już wysłana.

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-01 00:13:46

Od: "MusicMan" <j...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> napisał:

> Skarga do allegro już wysłana.

obawiam sie, ze powinnas wyslac skarge na 90% uzytkownikow allegro...
nie ma to jak byc milym :) na tej grupie jest najwiecej potencjalnych
klientek
na takie produkty i na pewno wiele z nich kupuje je w sklepach po cenach
czesto ponad 2krotnie wyzszych wiec to dla nich bylaby przysluga i nie
ukrywam,
ze mi tez by pomoglo. a tak poza tym to jedyna grupa tematyczna na ktorej
ogloszenia zwiazane z tematyka grupy sa uznawane jako spam ale to tak
na marginesie.

nie pozdrawiam.

mm

1. Data: 2003-12-01 00:29:56

Temat: Re[2]: kremy Lansome i Shiseido
Od: m...@p...fm (Margo) szukaj wiadomości tego autora

Witaj MusicMan,

W Twoim liście datowanym 1 grudnia 2003 (01:13:46) można przeczytać:

M> obawiam sie, ze powinnas wyslac skarge na 90% uzytkownikow allegro...
M> nie ma to jak byc milym :) na tej grupie jest najwiecej potencjalnych
M> klientek

czyli chcesz powiedziec, ze sa one jak najbardziej zainteresowane
sciaganiem megabajtow ogloszen reklamowych ?

M> na takie produkty i na pewno wiele z nich kupuje je w sklepach po cenach
M> czesto ponad 2krotnie wyzszych wiec to dla nich bylaby przysluga i nie
M> ukrywam,
M> ze mi tez by pomoglo.

Tobie bez watpienie - pytanie czy nam to w czyms pomoze ?

M> a tak poza tym to jedyna grupa tematyczna na ktorej
M> ogloszenia zwiazane z tematyka grupy sa uznawane jako spam ale to tak
M> na marginesie.

nie jedyna - dla przykladu podam chociazby pl.comp.www

M> nie pozdrawiam.
M> mm

rowniez nie pozdrawiam
Margo

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-12-01 00:44:32

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MusicMan <j...@T...pl> napisał/a:
> [...]
ktorej
> ogloszenia zwiazane z tematyka grupy sa uznawane jako spam ale to

Są uznawane za spam, bo tak postanowiły osoby zakładające tą grupę i
ten postulat znalazł się w regulaminie grupy. Zanim zaczniesz
gdziekolwiek pisać, radzę zapoznać się z zasadami.
Punkt 7:
Grupa absolutnie NIE służy do reklamowania aukcji na serwisach
aukcyjnych, włączając w to Allegro. Informacje o aukcjach można
umieścić w swojej stopce.

1. Data: 2003-12-01 07:18:10

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2003 00:37:05 +0100, MusicMan <j...@T...pl> wrote:
: Wiem, ze tu dawanie takich ogloszen jest to raczej nieporzadanym
: ale przeciez wlasnie na tej grupie jest najwiecej kobiet zainteresowanych
: tematem :)

kobiety zainteresowane kupowaniem na allegro wchodza na allegro. grupa
to nie targowisko i nie sluzy do dzialalnosci handlowej.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-01 07:23:40

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 1 Dec 2003 01:13:46 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <j...@T...pl> i powiedziała:

> obawiam sie, ze powinnas wyslac skarge na 90% uzytkownikow allegro...

I zapewne wyśle, jeśli będą spamować na grupach dyskusyjnych.

> [...]
> ze mi tez by pomoglo. a tak poza tym to jedyna grupa tematyczna na ktorej
> ogloszenia zwiazane z tematyka grupy sa uznawane jako spam ale to tak

Łaskawco. Prawdziwy z Ciebie altruista.

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-12-01 08:27:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MusicMan napisał/a w news:bqdut1$2j8$1@news.lublin.pl:

> [...]
> zainteresowanych tematem :)
> Mam naprawde okazjonalne ceny kremow
> Nie krzyczcie i nie bijcie - wiecej nie bede :)

Jakby to przełożyć na bardziej ludzki język to brzmiałoby to tak:
"Sorki, że wchodzę w gumiakach oblepionych gnojem na eleganckie
przyjęcie, gdzie takie obuwie jest niedopuszczalne, ale to tylko ten
raz!! Tylko napiję się wódki, zjem homara i spadam!!:):):):):)"

mips

PS Jak już zarobisz na sprzedaży tych kosmetyków, kup sobie słownik
ortograficzny języka polskiego.

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-01 08:59:19

Temat: [OT] Allegro było: kremy Lansome i Shiseido
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <m...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości

> 16.1. Użytkownikowi nie wolno składać ofert w wystawionych przez
> siebie aukcjach; zakaz ten dotyczy zarówno działania z własnych kont,
> jak i z kont innych Użytkowników.

Przepraszam, ale to nie ma nic wspólnego ze spamem. W powyższym zapisie
chodzi o to, że użytkownik nie może z "klonów" licytować w swoich aukcjach
i tym sposobem podbijać ceny.

Jeśli został złamany jakikolwiek punkt regulaminu Allegro, to ten
dotyczący spamowania:
"14.1. Allegro zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Użytkownika,
który łamie którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu, a w
szczególności zastrzeżenie sprzedaży poza aukcją, spamming, reklama
konkurencyjnych serwisów aukcyjnych oraz używanie słów powszechnie
uznawanych za obelżywe."

--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl
Moja strona: http://www.seva.sotiko.pl | Aukcje: http://www.kuvera.prv.pl