callanetics

1. Data: 2003-11-30 20:45:15

Temat: callanetics
Od: "Ania" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie, czy ktos wie, gdzie zdobyc (i czyt to w ogole mozliwe)
cwiczenia z callaneticsu na dvd lub vcd??? Zadowoli mnie tez divix,
cokolwiek co da sie odtworzyc z kompa lub dvd :)
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-11-30 21:18:24

Temat: Re: callanetics
Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cwiczenia z callaneticsu na dvd lub vcd??? Zadowoli mnie tez divix,
> cokolwiek co da sie odtworzyc z kompa lub dvd :)

Wiem, ze są kasety VHS. Na divixie trzeba z internetu albo od jakiejs milej
kolezanki.
--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-11-30 21:45:34

Od: "Ania" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem, ze są kasety VHS. Na divixie trzeba z internetu albo od jakiejs
milej
> kolezanki.

nie mam wideo, a nie kupie specjalnie dla jednej kasety :>
a moje kolezanki nie maja tych cwiczen hlip
szukalam w necie przez winmx`a i porazka :>
tylko jakies paplanie po ang, a ja chce obrazki :>
pzdr
ania

1. Data: 2003-12-04 09:56:49

Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

popatrz tez w wypozyczalniach video. W Krakowie widzialam w BH.
Zawsze mozna pozyczyc i przegrac ;)
pozdr.
Agnieszka

gdzie dobry fryzjer w WARSZAWIE?