gdzie dobry fryzjer w WARSZAWIE?

1. Data: 2003-11-30 18:17:44

Temat: gdzie dobry fryzjer w WARSZAWIE?
Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

wiem, ze z pewnością "temat był już wielokrotnie wałkowany na grupie" i
"żebym sopie poszukała w archiwum". nie mam na to jednak czasu...

szukam dobrego fryzjera w Warszawie. salon fryzjerski Leszka Czajki odpada
(za długo się czeka). zależy mi na jak najszybszej wizycie i dobrym
strzyżeniu prostych grubych włosów, bo niedługo urodzę swoje pierwsze
dziecko i nie będę miała czasu na modelowanie kiepskiego strzyżenia. czy
ktoś może podać mi namiary i orientacyjne ceny?

pozdrawiam,
iza

1. Data: 2003-11-30 18:32:20

Temat: Re: gdzie dobry fryzjer w WARSZAWIE?
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

i wrote:
> [...]
> pierwsze dziecko i nie będę miała czasu na modelowanie kiepskiego
> strzyżenia. czy ktoś może podać mi namiary i orientacyjne ceny?

"Andre" ul. Hoża. Ceny ok. 60 zł.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-30 19:22:15

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i napisał/a w news:bqdc6l$paq$1@atlantis.news.tpi.pl:

> wiem, ze z pewnością "temat był już wielokrotnie wałkowany na
> grupie" i "żebym sopie poszukała w archiwum". nie mam na to jednak
> czasu...

A my nie mamy czasu tobie odpowiadać.

mips

--
Korzystasz z Allegro? Przeczytaj koniecznie
http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=1252988

1. Data: 2003-12-01 07:44:44

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dziecko i nie będę miała czasu na modelowanie kiepskiego strzyżenia. czy
> ktoś może podać mi namiary i orientacyjne ceny?

pan Adam Fryzjer na Ul.Przy Bazantarni cena 39 zł (ja jestem bardzo
zadowolona

1. Data: 2003-12-01 09:42:48

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystkim tym, którzy znaleźli chwilkę na wklepanie namiarów na fryzjera
dziękuję bardzo, a tym, którzy mieli czas na napisanie, że nie mają czasu
dziękuję tym bardziej...

iza

włosy na buzi
Super peeling