przedluzanie wlosow

1. Data: 2003-11-30 22:20:06

Temat: przedluzanie wlosow
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
walsnie m isie przypomnialo, dla zaiteresowanych i dla tych co moze
skorzystaly i moge sie podzielic opinia: jadac ul. Wrocławska przez Bytom
zauwazylam na zakladzie fryzjerskim reklame ze zageszczaja i przedluzaja
roznymi metodami wlosy (np warkoczyki itp) za 500 zł
czy to aby nie za tanio zeby usluga byla dobrze wykonana?

pozdr

<<<<quieta non movere>>>>
gg1143327, ICQ:41974126

------------------------
FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-01 07:25:50

Temat: Re: przedluzanie wlosow
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 30 Nov 2003 23:20:06 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <majka'usunto'@klub.chip.pl> i powiedziała:

> [...]
> roznymi metodami wlosy (np warkoczyki itp) za 500 zł
> czy to aby nie za tanio zeby usluga byla dobrze wykonana?

Tak zupełnie z innej beczki -- serio uważasz, że za zrobienie
czegoś, co poleży na głowie 3 miesiące (bo raczej nie więcej) warto
płacić 500 zł (lub więcej)? Patrząc na ulicach na głowy niektórych
dziewcząt, nie dałabym za takie "przedłużanie" 50 zł...

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-12-01 16:41:23

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

no wlasnie, mnie tez sie taka cena wydaje mocno przesadzona. czy to sa az
tak skomplikowane zabiegi? bardziej, niz dizajnerskie obciecie u trendy
stylisty? ;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-01 17:41:17

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 1 Dec 2003 16:41:23 GMT, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@k...net> i powiedziała:

> [...]
>
> no wlasnie, mnie tez sie taka cena wydaje mocno przesadzona. czy to sa az
> tak skomplikowane zabiegi? bardziej, niz dizajnerskie obciecie u trendy

Wiesz, tak czy tak musiało by mnie osmarkać, żebym wydała tyle,
ile chcą dizajnerscy trendi styliści. Prędzej zgodzę się, że zaplecenie
setki warkoczyków to żmudna robota[1], trwa ładne kilka godzin, ale i
tak ceny, jakich za to żądają, burzą resztkę włosów na głowie.

[1] Nie mówię o jakiś cudach niewidach typu zagęszczanie włosów, gdzie
się dolepia jakieś kępki, co to ma wyglądać jak naturalne ;-)

Zuzanka

*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

1. Data: 2003-12-01 17:50:25

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> [1] Nie mówię o jakiś cudach niewidach typu zagęszczanie włosów, gdzie
> się dolepia jakieś kępki, co to ma wyglądać jak naturalne ;-)

no wlasnie to jest roboty od cholery, kto by chcial robic warkoczyki przez
ok 24 h (oczywiscie nie na raz) za 200 zł na przyklad,
sama kiedys myslalam nad zrobieniem warkoczykow, ale szybko zrezygnowalam,
bo chyba by mi juz wszystkie wlosy powypadaly :/ co nie zmienia faktu, ze
bardzo mi sie to podoba

Kamila

1. Data: 2003-12-01 17:55:46

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 24 h?? u czlowieka, czy u charta afganskiego? :)
>
> kasica, zdumiona
> --

u czlowieka, tez bylam zdziwiona (pytalam sie stad wiem)

Kamila

1. Data: 2003-12-01 18:18:11

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> płacić 500 zł (lub więcej)? Patrząc na ulicach na głowy niektórych
> dziewcząt, nie dałabym za takie "przedłużanie" 50 zł...

nie, cos ty ja wogle tak nie mysle bo narazie jezeli chodzi o moje wlosy to
mam ich dsoc duzo i dlugosc mnie zadowala.... ale jak ktos lubi i ma ochote
to juz jego/jej sprawa ;)
tylko pamietam jak ktos mi mowil ze takie zabiegi kosztuja ok 2000 zl.....a
tu nagle 500.....wiec sie dziwilam ze tak bardzo stanialo, a moze poporstu
robia tandetnie i nie warto ich polecac jako ktos chcial :)

pozdr

1. Data: 2003-12-01 18:20:51

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> setki warkoczyków to żmudna robota[1], trwa ładne kilka godzin, ale i
> tak ceny, jakich za to żądają, burzą resztkę włosów na głowie.

no wiesz co...ale oni pisali (dzisiaj tez tam przejezdzialam) ze zageszczaja
i przedluzaja przy uzyciu wlosow naturalny lub sztucznych lub warkoczykami
no i cena jak byk 500...............mi sie to wogle wydaje jakies nierealne:
szkoda by mi bylo wlosow zeby mi ktos doklejal (to sie jakos tak robi
chyba???) sztuczne lub cudze wlosy.....
a warkoczyki? no coz zle mi sie kojarza:) wole moje krecone naturalnie ;)
a napisalam tego posta bo chcialam poznac Wasze zdanie nt taki mozliwosci i
cen :)
pozdr

1. Data: 2003-12-01 18:24:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2003 17:41:17 +0000 (UTC), Małgorzata Krzyżaniak
<z...@t...eu.org> wrote:
[...]

a to inna sprawa. ale w przypadku stylistow mozna przynajmniej argumentowac,
ze placisz jak za projekt z wykonaniem, a nie za samo wykonanie.

: Prędzej zgodzę się, że zaplecenie
: setki warkoczyków to żmudna robota[1], trwa ładne kilka godzin, ale i
: tak ceny, jakich za to żądają, burzą resztkę włosów na głowie.

robota moze i zmudna, ale filozofia zadna. nie trzeba do tego kursow w
Paryzu :) (chyba - nie znam sie na trendach warkoczykowych :))

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

callanetics
gdzie dobry fryzjer w WARSZAWIE?
włosy na buzi