Dermika seria Preventi

1. Data: 2003-11-30 23:38:30

Temat: Dermika seria Preventi
Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukałam w archiwum informacji na temat serii Preventi Dermiki, ale
znalazłam tylko dwa posty...
Mam zamiar kupić sobie krem nawilżający na dzień i krem odżywczy pod
oczy. Czy używałyście już tych kosmetyków? Jakie wrażenia? Warto?

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2003-12-01 08:57:59

Temat: Re: Dermika seria Preventi
Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Blancanieves <m...@n...gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Mam zamiar kupić sobie krem nawilżający na dzień i krem odżywczy pod
> oczy. Czy używałyście już tych kosmetyków? Jakie wrażenia? Warto?

Kup, kup, a potem opowiedz :) Tez szukalam jakiejs informacji na temat Preventi, ale
jakos malo popularny produkt chyba na razie... ;) Mialam probki, po ktorych moge
powiedziec, ze ladnie pachnie i ladnie sie wchlania. Na zakup sie nie zdecydowalam.
Zastanawialam sie nad Preventi i tym nowym kremel L'oreal'a z Bosweloxem. Wybralam
ten drugi :) No i coz... jak na razie tez moge powiedziec, ze ladnie pachnie (dosc
intensywnie, wiec nie kazdy musi byc zachwycony), jest troche jakby tlustawy, ale
dosc dobrze s
ie wchlania. Uzywam kilka dni, wiec na razie tyle odczuc :)

Pozdrawiam,
Evik

1. Data: 2003-12-01 09:51:36

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam zamiar kupić sobie krem nawilżający na dzień i krem odżywczy pod
> oczy. Czy używałyście już tych kosmetyków? Jakie wrażenia? Warto?

Ja go mam Kasiu :)
Nawilzajacy na dzien. Pachnie slicznie - kojarzy mi sie to zapachem
odswiezacza Brise takiego do kontaktu o zapachu lilii wodnych ;) Wiec
aromaterapeutycznie dziala. Jest lekki, dosc rzadki. Wchlania sie ladnie i w
zasadzie nie mam mu nic do zarzucenia poza tym, ze do mojej tlustej cery nie
nadaje sie na cieple dni. Tylko na teraz - jesien, zima. Bo w skladzie ma
rozne olejki - dzieki czemu buzia kompletnie sie nie przesusza i nie
odwadnia, ale jednak czuje, ze gdybym kupila go latem to bym sie swiecila po
2 godzinach. Ja w ogole bardzo lubie Dermike, mysle ze maja fantastycznie
swiatowe kosmetyki, ale bardziej mi podeszla seria MatB - i slusznie, bo to
dla 'tlusciochow' ;) Podsumowujac - bardzo przyjemny, pieknie pachnacy krem,
prawdopodobnie faktycznie opozni efekty starzenia dzieki temu zatrzymywaniu
wody w skorze.
Milego dnia!
Magda

1. Data: 2003-12-01 09:53:41

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Evik <e...@g...pl> napisał/a:

> Kup, kup, a potem opowiedz :)

Chętnie bym kupiła, ale próbek nigdzie nie mogę znaleźć, a boję się,
że mnie uczuli...

> Mialam probki, po ktorych moge powiedziec, ze ladnie pachnie i
ladnie sie wchlania.

A czy jest tłusty, czy raczej matuje?

Pozdrawiam serdecznie,

1. Data: 2003-12-01 09:59:57

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur <k...@p...onet.pl> napisał/a:
Podsumowujac - bardzo przyjemny,
> pieknie pachnacy krem, prawdopodobnie faktycznie opozni efekty
starzenia
> dzieki temu zatrzymywaniu wody w skorze.

Madziu,
Bardzo Ci dziekuje za śliczny opis. Bardzo mnie zachęcił i myślę, że
jeszcze dziś wieczorem będzie stał na mojej półce, a jutro rano
znajdzie sie na mojej twarzy.

Buziaczki;)

1. Data: 2003-12-01 11:53:34

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo Ci dziekuje za śliczny opis. Bardzo mnie zachęcił i myślę, że
> jeszcze dziś wieczorem będzie stał na mojej półce, a jutro rano
> znajdzie sie na mojej twarzy.

A jesli bys chciala Kasiu, to moge Ci przeslac probke Preventi odzywczego
pod oczy. Napisalam do nich swego czasu i dostalam morze probek, ktore
problemy z kremami chyba na miesiac mi rozwiazaly :) Zostal mi jeszcze ten -
chetnie Ci wysle.
Magda

1. Data: 2003-12-01 11:55:40

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kvenmadur <k...@p...onet.pl> napisał/a:
> A jesli bys chciala Kasiu, to moge Ci przeslac probke Preventi
odzywczego
> pod oczy.

Naprawde mozesz mi wysłac???
Dziekuje, dziekuje, dziekuje!!! :-))
Adres podeśle na prv.

Buziaczki,

1. Data: 2003-12-01 14:57:26

Od: Evik <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętnie bym kupiła, ale próbek nigdzie nie mogę znaleźć, a boję się,
> że mnie uczuli...

Mi sie udalo, bo byla kiedys jakas promocja produktow Dermiki w Galerii Centrum i
Pani uraczyla mnie dwoma probkami ;)

> ladnie sie wchlania.

> A czy jest tłusty, czy raczej matuje?

Powiem tak, na pewno nie matuje! Zreszta nie ma takiego zamiaru. Fajnie sie go
wmasowuje (jest nawet dolaczona instrukcja). Wchlania sie calkiem dobrze, ale swiece
sie po nim szybciutko :) Trudno, juz dalam sobie spokoj z tym matowieniem, bo cos mi
nie bardzo wychodzilo ;)

Evik

1. Data: 2003-12-01 18:34:30

Od: "Kasia Ż" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Ja tez od dwóch tygodni uzywam zarówno kremu do twarzy jak i pod oczy.
Jestem jak na razie bardzo zadowolona.Faktycznie zapaszek bardzo przyjemny,
łatwo się wchłaniają, nie uczulają (a to w moim przypadku sukces:) i co
ważne prze cały dzień buźka wygląda świeżo.
Pod makijaż też się nadają:)
Niestety próbek nie posiadam, pisałam do Dermiki by mi coś
podeslali-obieclai przysłać,ale mineło sporo czasu, i musiałam zaryzkować
kupno bez próbek-w tym przypadku ryzyko sie opłaciło:)

Pozdr.
Kasia Ż

1. Data: 2003-12-01 22:21:54

Od: "Blancanieves" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Ż <k...@i...net.pl> napisał/a:
> Witam,
> Ja tez od dwóch tygodni uzywam zarówno kremu do twarzy jak i pod
oczy.
> Jestem jak na razie bardzo zadowolona.

Kasiu,
Bardzo dziękuję Ci za odpowiedź. Krem do twarzy juz stoi w łazience i
czeka na wypróbowanie jutro rano. Natomiast zachęciłaś mnie do kupna
kremu pod oczy...Oj, ja chyba w tym tygodniu ogłoszę upadłość
finansową...;-)))))

Pozdrawiam serdecznie,

--
Blancanieves (Kasia)