Re: Dermika seria Preventi

From: Evik <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Dermika seria Preventi
Date: Mon, 1 Dec 2003 08:57:59 +0000 (UTC)

Blancanieves <m...@n...gazeta.pl> wrote:

> Szukałam w archiwum informacji na temat serii Preventi Dermiki, ale
> znalazłam tylko dwa posty...
> Mam zamiar kupić sobie krem nawilżający na dzień i krem odżywczy pod
> oczy. Czy używałyście już tych kosmetyków? Jakie wrażenia? Warto?

Kup, kup, a potem opowiedz :) Tez szukalam jakiejs informacji na temat Preventi, ale
jakos malo popularny produkt chyba na razie... ;) Mialam probki, po ktorych moge
powiedziec, ze ladnie pachnie i ladnie sie wchlania. Na zakup sie nie zdecydowalam.
Zastanawialam sie nad Preventi i tym nowym kremel L'oreal'a z Bosweloxem. Wybralam
ten drugi :) No i coz... jak na razie tez moge powiedziec, ze ladnie pachnie (dosc
intensywnie, wiec nie kazdy musi byc zachwycony), jest troche jakby tlustawy, ale
dosc dobrze s
ie wchlania. Uzywam kilka dni, wiec na razie tyle odczuc :)

Pozdrawiam,
Evik