dobry krem do masażu anty-cellulit?

1. Data: 2003-12-01 09:51:10

Temat: dobry krem do masażu anty-cellulit?
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o taki co by się szybko nie wchłaniał. Byłam dziś na masażu i było
super - udka mam całe "rozruszane" i napięte. Ale żele co kupowałam
dotychczas ( AA, Oriflame, AVon) szybko sie wchłaniają i trudno długo nimi
masować. Zaś ta masażystka miała taki dość tłusty i toporny, jakby
rozgrzewający... Zna ktoś cos podobnego?
pozdr'
Agatka

1. Data: 2003-12-01 10:01:37

Temat: Re: dobry krem do masażu anty-cellulit?
Od: "Joasia" <j...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
> masować. Zaś ta masażystka miała taki dość tłusty i toporny, jakby
> rozgrzewający... Zna ktoś cos podobnego?

Zdaje sie ze Norel dosc dlugo sie wchlania.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-12-01 10:06:01

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sie ze Norel dosc dlugo sie wchlania.

dokładnie. to pierwszy krem, który przyszedł mi na myśl po przeczytaniu
pytania. długo się wchłania, daje dobry poślizg i zawiera substancje
"przeciwcelulitowe".

1. Data: 2003-12-01 11:47:32

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokładnie. to pierwszy krem, który przyszedł mi na myśl po przeczytaniu
> pytania. długo się wchłania, daje dobry poślizg i zawiera substancje
> "przeciwcelulitowe".

No i Norel ma specjalna wersje kosmetykow do gabinetow - wystarczy wiec
dogadac sie z masazysta:))
http://www.norel.pl/pl/?pg=zabieg;kremy

Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-12-01 15:41:44

Od: "kasiulka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja proponuje z Ziaji oliwke do masazu antycelulitowa :)
pozdrawiam,
kas

1. Data: 2003-12-01 18:14:31

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja proponuje z Ziaji oliwke do masazu antycelulitowa :)
> pozdrawiam,

tez moge ja polecic, dosc dlugo sie whclania, nie wiem jak z dzialaniem
antycellulitowym bo zniechecilo mnie to wchlanianie.......:))

pozdr

1. Data: 2003-12-02 08:08:59

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> tez moge ja polecic, dosc dlugo sie whclania, nie wiem jak z dzialaniem
> antycellulitowym bo zniechecilo mnie to wchlanianie.......:))

Tak, moja do tej pory w polowie zuzyta stoi w lazience. Wchlania sie dosyc
dlugo, ale zapach przepiekny no i skora mieciutenka. No i jest niesamowicie
wydajna.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-12-02 13:15:47

Od: "Gazeta" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masować. Zaś ta masażystka miała taki dość tłusty i toporny, jakby
> rozgrzewający... Zna ktoś cos podobnego?

A ja mam pytanie,
ile taki masarz trwa, ile kosztuje i ile takich zabiegów trzeba przeżyć żeby
był widoczne efekt? I może przez przypadek robiłaś go w Wawie?
pozdrawiam Renata

1. Data: 2003-12-03 10:00:54

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
żeby
> był widoczne efekt? I może przez przypadek robiłaś go w Wawie?

Robiłam go w Sopocie - w bardzo fajnym Centrum Pięknego Ciała. Kosztuje to
razem z kremem 40 PLN a ponoć dla bardzo wyraźnej poprawy trzeba walnąć
sobie dziesięć. Ja przez dwa dni po zabiegu i tak uważam że mam skórę
wyraźnie elastyczniejszą!

pozdr
Agatka
PS. poza tym nauczyłam sie trochę o samej technice i teraz kupię sobie ten
polecany Norel i będę sama się męczyć

dobra maseczka
Dermika seria Preventi
kremy Lansome i Shiseido