Kosmetyki kolorowe dla Panów

1. Data: 2003-11-11 19:13:56

Temat: Kosmetyki kolorowe dla Panów
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już są! Jean-Paul Gaultier wypuścił serię kosmetyków do makijażu dla
mężczyzn. Puder brązujący, czarna kredka do oczu i dwie szminki - podobno
transparentne, ale z delikatnym kolorem. ;-) Aha, i jeszcze rozświetlający
opdkład do twarzy.
Co o tym myślicie?

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-11 19:25:00

Temat: Re: Kosmetyki kolorowe dla Panów
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> transparentne, ale z delikatnym kolorem. ;-) Aha, i jeszcze rozświetlający

trudno powiedziec, ale jakos nie gustuje w facetach ktorzy sie
maluja......:)
cos mi sie wydaje ze u nas to chyba nie bardzo sie przyjmie
pozdr

1. Data: 2003-11-11 19:30:31

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]

A ja bardzo lubie fotografowac mojego faceta umalowanego.. i zawsze
malowalam go damskimi kosmetykami. Teraz dzieki Gaultierowi bede miala
szanse pomalowac go meskimi... tyle, ze nie podobaja mi sie kolory... tzn
brazujacy puder....? fe.. transparentne szminki? tzn ze nie ma wisni,
fioletow, czerwieni?;/ kredka sie przyda:D i rozswietlajacy podklad rowniez.
Moj facet na pewno kupi kredke i podklad - nie wiem jak ze szminakmi bo
transparentne nie sa raczej potrzebne.

Sadia

1. Data: 2003-11-11 20:41:07

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicki wrote:

> trudno powiedziec, ale jakos nie gustuje w facetach ktorzy sie
> maluja......:)
> cos mi sie wydaje ze u nas to chyba nie bardzo sie przyjmie
> pozdr

Dlatego Gaultier nie wprowadził tego jeszcze na polski rynek. ;-) Można
dostać chyba tylko puder, z tego co mi wiadomo.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-11 20:42:47

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:
> [...]
> podklad rowniez. Moj facet na pewno kupi kredke i podklad - nie wiem
> jak ze szminakmi bo transparentne nie sa raczej potrzebne.

Myślę, że to są kosmetyki przeznaczone do stosowania na codzień. Z tego, co
zrozumiałam, Ty robisz jakies artystyczne zdjęcia, bo nie sądzę, by Twój
facet chodził z takim makijażem normalnie do pracy. ;-)
Natomiast do zdjęć i filmów to pewnie są jakieś uniwersalne kosmetyki
unisex.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-11 20:50:22

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> facet chodził z takim makijażem normalnie do pracy. ;-)
> Natomiast do zdjęć i filmów to pewnie są jakieś uniwersalne kosmetyki

Robie zdjecia ale na imprezy tez czesto wychodzi umalowany.. on sie
strasznie napalil na te kosmetyki Gaultiera... ;) chyba sie zawiedzie jak
sie dowie, ze to nic ekstremalnego tylko kosmetyki na "co dzien";)

Sadia

1. Data: 2003-11-11 21:01:30

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> transparentne, ale z delikatnym kolorem. ;-) Aha, i jeszcze rozświetlający

O matko, ja wolałabym chyba nie dożyć czasów, kiedy to będzie normalne.
Zamiast pomalowanego faceta juz bym chyba wolała być z kobietą! Hehehe
Maga

1. Data: 2003-11-11 22:02:04

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadia wrote:
> Robie zdjecia ale na imprezy tez czesto wychodzi
> umalowany..

Bez urazy, ale dla mnie to trochę dziwne. Bohater "The Rocky Horror Show" to
zdecydowanie nie mój typ. ;-)

> [...]
> chyba sie zawiedzie
> jak sie dowie, ze to nic ekstremalnego tylko kosmetyki na

Myślę, że do makijażu ekstremalnego spokojnie może stosować tych
przeznaczonych dla kobiet.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-11 22:07:38

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga wrote:
> O matko, ja wolałabym chyba nie dożyć czasów, kiedy to będzie
> normalne. Zamiast pomalowanego faceta juz bym chyba wolała być z
> kobietą! Hehehe Maga

Obawiam się, że już dożyłaś tych czasów. Ja nie wiem, z czego wynika ta
niechęć do męskiego makijażu prócz uprzedzeń wynikających z pewnych norm
społecznych? W końcu od zawsze pokutował pogląd, że to kobiety winny się
malować i dbać o urodę, a mężczyźni powinni ograniczać się do minimum.
Chociaż wiadomo, że dawniej makijaże stosowane były przez obydwie płcie. Ba,
nawet pojawienie się bez makijażu uchodziło za poważne faux-pas. Potem to
się zmieniło, a teraz najwyraźniej powraca. Zaznaczę jeszcze, że sama jestem
przeciwniczką męskiego malowania się. Jednak nie umiem tego racjonalnie
wytłumaczyć. Wiem, że to wynika z pewnych zakorzenionych stereotypów,
uprzedzeń uwarunkowanych kulturowo, ale dlaczego np. nie przeszkadza mi
mężczyzna u manikiurzystki czy u kosmetyczki? ;-) Ciekawe.

--
Ligeia

1. Data: 2003-11-11 22:08:06

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bez urazy, ale dla mnie to trochę dziwne. Bohater "The Rocky Horror Show"
> zdecydowanie nie mój typ. ;-)

Wiesz to mzoe troche inny makijaz niz w The Rocky Horror Show ;) a imprezy
tez sa "inne" od wszytkich by ktos nie pomyslal, ze tak chodzimy do pubow;)
jak juz mowilam lubie groteske [byle nie do przesady.. marylin manson
opada!].

> Myślę, że do makijażu ekstremalnego spokojnie może stosować tych
> przeznaczonych dla kobiet.

Ale on sie uparl na te meskie i juz ;) facetowi cos powiedziec teraz bedzie
mi trul by mu moj ojciec przywiozl... hehe bede musiala udac, ze to dla mnie
:D mam nadzieje, ze na opakownaiach nie pisze "for men" ?;) albo i pisze i
sie dziwnie na mojego ojca w USA spojrza...

Sadia

gdzie depilacja w Poznaniu?
gdzie robia dobra trwala - w warszwie
Nietypowa sprawa
pistolet airbrush
usuwanie pieprzykow i innych takich (drastycznosci, krew i inne takie)