Kosz wielokomorowy

1. Data: 2003-03-15 21:28:45

Temat: Kosz wielokomorowy
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno, dawno temu, w "M/R jak Mieszkanie/Remont" wśród różnych
dziwnych wynalazków zaprezentowano wielokomorowy kosz na śmieci
- oddzielnie szkło, plastik, aluminium i reszta. Wedle opisu
kombajn pochodził z IKEI, tymczasem nie mgę go namierzyć w starych
ani nowych katalogach IKEI, pytanie obsługi też przyniosło zerowy
efekt. Widział ktoś coś podobnego na własne oczy, a jeśli tak to
gdzie? Najmilej widziane namiary z Krakowa.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-03-16 17:44:04

Temat: Re: Kosz wielokomorowy
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wielokomorowy kosz na śmieci
[...]
> Widział ktoś coś podobnego na własne oczy, a jeśli tak to
> gdzie?

> Najmilej widziane namiary z Krakowa.

Na stronach www.rejs-am.pl są dostępne katalogi (poszczególne rozdziały
do ściągnięcia jako pdfy). W rozdziale "organizery kuchenne" jest kilka
rodzajów koszy dwukomorowych i dwa trzykomorowe.

Firma jest (niemal) z Bydgoszczy ale ... może mają gdzieś bliżej Ciebie
jakiegoś dystrybutora.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-03-16 21:17:44

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Ściesiński wystukał w wiadomości <b52nem$676$1@atlantis.news.tpi.pl>:

> Na stronach www.rejs-am.pl są dostępne katalogi (poszczególne rozdziały
> do ściągnięcia jako pdfy). W rozdziale "organizery kuchenne" jest kilka
> rodzajów koszy dwukomorowych i dwa trzykomorowe.

Wyglądają nieźle i chyba by pasowały, ale chciałabym jeszcze pomacać ;)

> Firma jest (niemal) z Bydgoszczy ale ... może mają gdzieś bliżej Ciebie
> jakiegoś dystrybutora.

Teoretycznie na mapce Kraków oznaczony jest strzałką "przedstawiciel
handlowy", ale konkretniejszych namiarów brak. Chyba trzeba będzie
napisać do.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Prybysz"

1. Data: 2003-03-23 11:52:08

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Mar 2003, Jo'Asia wrote:

> [...]
> efekt. Widział ktoś coś podobnego na własne oczy, a jeśli tak to
> gdzie? Najmilej widziane namiary z Krakowa.

Wczoraj w Ikei (niestety Targówek) widziałem na ekspozycji kosz
dwukomorowy za 74 zł. Niestety precyzyjniejszych namiarów nie podam, ale
potwierdzam, że takie coś niewątpliwie istnieje. Były tam napisy Eko-dom,
ale nie wiem, do czego się odnosiły...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-03-23 12:06:58

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski wystukał w wiadomości
<P...@j...jfe
dor.org>:

> [...]
> potwierdzam, że takie coś niewątpliwie istnieje. Były tam napisy Eko-dom,

Już znalazłam, choc na angielskich stronach Ikei. Niestety, dwie komory
to nieco przymało. Poszukiwani alternatywy trwają.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Mistrz zagadek z Ryb"

1. Data: 2003-03-24 08:22:38

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> efekt. Widział ktoś coś podobnego na własne oczy, a jeśli tak to
> gdzie? Najmilej widziane namiary z Krakowa.

Na ulicy Grzegórzeckiej jest BELMEB z akcesoriami meblowymi. Widziałam tam
różne kosze na odpadki, ale nie wiem czy akurat takie jak Cię interesują.
Kasia
Kraków

1. Data: 2003-03-24 09:17:35

Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 23 Mar 2003 13:06:58 +0100, Jo'Asia <J...@r...art.pl> pisze:

[...]
>Już znalazłam, choc na angielskich stronach Ikei. Niestety, dwie komory
>to nieco przymało. Poszukiwani alternatywy trwają.

Jak znajdziesz, to daj mi znać, proszę. Sam szukam w Krakowie
kosza kilkukomorowego i nie mogę znaleźc. Oglądałem to wczoraj
w IKEI, ale to nie jest to, o co chodzi.

I jeszcze jedno: czy ktos wie, gdzie można kupić w Polsce mały,
pojemnik na odpady organiczne? Jak się zapełni, to wrzuca się
toto na kopost. Widziełem to u Niemców, Holendrów, Szwajcarów,
w wielu domach.
--
pozdrawiem serdecznie
Andrzej Garapich

Kto w młodości był socjalistą
ten na starość będzie świnią

1. Data: 2003-03-24 10:43:48

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Garapich wystukał w wiadomości
<2...@4...com>:

> [...]
> kosza kilkukomorowego i nie mogę znaleźc. Oglądałem to wczoraj
> w IKEI, ale to nie jest to, o co chodzi.

W Tesco jest takie stoisko z zabudowa Kuchni - owszem, mają w ofercie
kosze Rejsu ale tylko w komplcie z kuchnią... :/

Chyba wykopię papiery wykonawcy obecnej kuchni i zapytam czy by nie
dostawili ementu (jeśli mają).

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Gra o Tran"

1. Data: 2003-05-18 18:49:50

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15.03.2003 22:28, Użytkownik Jo'Asia napisał :
> Dawno, dawno temu, w "M/R jak Mieszkanie/Remont" wśród różnych
> dziwnych wynalazków zaprezentowano wielokomorowy kosz na śmieci
> - oddzielnie szkło, plastik, aluminium i reszta.
>
> Jo'Asia

Witaj, nie wiem czy rozwiązałaś problem zakupu kosza wielokomorowego ale
ostatnio wpadł mi w ręce następujący link i jest tam całkiem ciekawa
oferta koszy do sortowania śmieci.

http://www.comitor.com.pl/

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

poszukuję partnerów/zainteresowan ych
Gładź szpachlowa - kilka prostych (?) pytań
[SPAMiNTG]Sprzedam działkę pod Warszawą-leśną/budowl aną-tanio!
[SPAMiNTG]Sprzedam działkę pod Warszawą-leśną/budowl aną-tanio!
[sprzedam]szambo, sławojka