Kosze na ciuchy

1. Data: 2003-05-13 08:43:13

Temat: Kosze na ciuchy
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś się może orientuje gdzie w W-wie lub okolicy (na zachód)
można kupić kosze z drutu (takie jak w Ikei - ale taniej). Potrzebuję
ok. 20 szt 40x50cm 15-20cm głębokości. Kolor w zasadzie obojętny.
Dzięki z góry!

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-05-13 20:09:03

Temat: Re: Kosze na ciuchy
Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można kupić kosze z drutu (takie jak w Ikei - ale taniej). Potrzebuję
> ok. 20 szt 40x50cm 15-20cm głębokości. Kolor w zasadzie obojętny.

Witam
Zapytaj Kol. Przemyslawa M. kilka dni temu, ze tak powiem, wyslalem Go do
Mikomaxu w celu zakupienia suszarki na naczynia, moze widzial takie kosze.
W/g mnie powinni miec tez cos takiego w swojej ofercie.

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-05-13 20:21:26

Od: "Sylwia Haliżak" <s...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ivan" <N...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> można kupić kosze z drutu (takie jak w Ikei - ale taniej). Potrzebuję
> ok. 20 szt 40x50cm 15-20cm głębokości. Kolor w zasadzie obojętny.

Na pewneo można takie kupić w Castoramie, ale jak to wyglada cenowo,
to nie wiem.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2003-05-14 07:24:56

Od: "Paweł Wójcik" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytaj Kol. Przemyslawa M. kilka dni temu, ze tak powiem, wyslalem Go do
> Mikomaxu w celu zakupienia suszarki na naczynia

Czy możesz podać adres tego Mikomaxu, też szukam suszarki na naczynia
(rozumiem, że to taka wbudowywana w szafkę) i nie wiem gdzie to znaleźć.

1. Data: 2003-05-14 09:41:14

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możesz podać adres tego Mikomaxu, też szukam suszarki na naczynia
> (rozumiem, że to taka wbudowywana w szafkę) i nie wiem gdzie to znaleźć.

00-719 Warszawa, ul. Zwierzyniecka 8a
tel./fax. (0-22) 840-17-72, 41-74-07
e-mail: w...@m...com.pl

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-07-03 10:09:26

Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można kupić kosze z drutu (takie jak w Ikei - ale taniej). Potrzebuję
> ok. 20 szt 40x50cm 15-20cm g3ębokości. Kolor w zasadzie obojętny.

Moze nie calkiem na zachod i moze nie calkiem takie jak w ikea
- Komandor w Markach.
Namiary pewnie w ksiazce telefonicznej albo na ich stronie.
Taniej niz tam nie znalazlem. Maja dosc duzy wybor.

Nie kupuj u nich prowadnic bo dorogo
(duzo taniej jest np. w Mavi na Zolibozu i Gorczewskiej www.mazi.pl)
tam tez dostaniesz tanio plyty laminowane + przyciecie + oklejenie
+ reszte akcesoriow (wnioskuje ze szafa wnekowa bedzie)

Pozdrowka
Dominik

lodowka turystyczna
wybór fugi do kafli - jakiej firmy???