Koszt utrzymania 10 i 17-latka

321. Data: 2006-11-10 08:48:47

Temat: Re: Koszt utrzymania 10 i 17-latka
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):

> Najpierw to się muszę z takim kasiastym ożenić. Mógłby być ten facet,
> ale jego trochę uderzą te alimenty, jakie mu się zapowiadają ;-)

E tam, babie podeslesz innego, wyjdzie za maz i z alimentów lipa, albo
nakablujesz, ze pracuje na czarno.
--

Gosia

322. Data: 2006-11-10 08:50:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Czuję się prawie jak zaproszona.
> Tak, tak, wiem _prawie_ robi wielka różnicę.

Słuchaj, Ty to masz stałe zaproszenie. Obiecuje, ze syn krokodylem nie
bedzie budził. Plizz, powiedz tylko troche wczesniej, oki?

--

Gosia

323. Data: 2006-11-10 08:51:27

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> Gosia, co masz na myśli, do jakiej ja współpracy jestem bardziej chętny
> przypadkiem?

A, tobie to jedno w głowie:D

--

Gosia

324. Data: 2006-11-10 08:52:41

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> Ciekawe kiedy - nie opanowałem jeszcze procesu rozciągania doby do 27
> godzin :) Tu nie chodzi o spacery na rowerze, tylko o kilka tys. km
> rocznie. Ot, takie hobby.
O, qurde! Zazdroszcze, ja cienias jestem bo mnie siodełko w tyłek uwiera
i wymiekam po 20 km;-(A, okolice mam cudne do jazdy

--

Gosia

325. Data: 2006-11-10 09:06:45

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Nov 2006 09:44:07 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> To ja bym radosnie prawnika poinformowała, ze nie biore innej opcji pod
> uwage, to od niego wszystko zalezy. A na miejscu chłopa twierdziła, ze
> nie chce rozwodu, kocham dzieci i rozwód wpłynie zdecydowanie na ich
> psychike...

Sprawa nie jest taka prosta, ho ho!
Ciekawym, czy zgadłabyś dlaczego.

puchaty

326. Data: 2006-11-10 09:16:54

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> O, qurde! Zazdroszcze, ja cienias jestem bo mnie siodełko w tyłek uwiera
> i wymiekam po 20 km;-(

Kwesta doboru siodła jest sprawą mocno indywidualną. Polecam siodła dla
kobiet, z poszerzonym tyłem, acz niekoniecznie miękkie. No i niestety -
jak się chce trochę dłużej pojeździć, trzeba zdjąć trochę ciężaru z tej,
no....części poniżej pleców i przerzucić to na ręce. Innymi słowy -
warto pochylić sylwetkę na rowerze ( kierownica na wysokości siodła, a
nie wyżej jak w seryjnych rowerach użytkowych ).

> A, okolice mam cudne do jazdy

Ja też, choć w promieniu 30 km od domu znam już wszystko :)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

327. Data: 2006-11-10 09:20:46

Temat: Re:[OT] Koszt utrzymania 10 i 17-latka
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

P...@o...pl napisał(a):

> [...]
> warto pochylić sylwetkę na rowerze ( kierownica na wysokości siodła, a
> nie wyżej jak w seryjnych rowerach użytkowych ).

Wiesz, ale najgorsze, ze mnie sie podobaja takie holenderskie. Mam
sentyment bo za moich młodych czasów sie jezdziło normalnie, a nie z
dupskiem w górze;-)Siodełko mam silikonowe, czy jakies takie, no i
damskie. Musze zmienic rower, bo o niczym innym nie mysle, tylko o
bolącym du...jak jezdze;-(

--

Gosia

328. Data: 2006-11-10 09:33:38

Od: P...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Wiesz, ale najgorsze, ze mnie sie podobaja takie holenderskie.

Na holendrze to można po bułki do sklepu, a nie rekreacyjną jazdę
uprawiać. Poza tym trzeba d..ę zwyczajnie przyzwyczaić poprzez regularną
jazdę.

329. Data: 2006-11-10 09:34:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> E tam, babie podeslesz innego, wyjdzie za maz i z alimentów lipa, albo
> nakablujesz, ze pracuje na czarno.

Mosz łeb!!! :-))

Qra, lecę na poszukiwania

330. Data: 2006-11-10 09:35:30