Koty w ogrodzie.

41. Data: 2007-10-19 15:39:53

Temat: Re: Koty w ogrodzie.
Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Oct 2007 14:39:46 +0200, Jacek Ostaszewski napisał(a):

> OK. ALe wszyscy wiemy, że koty w ogrodzie to plaga, nie? Depczą świeżo
> skopane grządki, wyrywają rzodkiewkę, strącają dla zabawy jabłka, zawsze
> najlepszego sortu, straszą pożyteczne dżdżownice, sikają na kompost i
> nie widziałem, żeby który sprawdził przy tym pH! Wygniatają ładnie
> rozrzuconą korę, skaczą po skalniakach...

I duszą dzieci w kołyskach;)

> Mam ja szczęście, że moje koty od działki dzieli 6 kilometrów.

Moje pięć, ale mam na wsi dochodzące, teraz smolucha bez jednej ciapki:)

Pozdrawiam,
Marta

42. Data: 2007-10-19 15:53:00

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra pisze:
... I duszą dzieci w kołyskach;)
... Pozdrawiam,
> Marta

Wiadomo. A jak się jakaś białogłowa położy opalać, a on, kot, wejdzie
jej na pierś, to mleko odbierze!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

43. Data: 2007-10-19 20:13:59

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Ostaszewski pisze:
> Marta Góra pisze:
> ... I duszą dzieci w kołyskach;)
> ... Pozdrawiam,
>
> Wiadomo. A jak się jakaś białogłowa położy opalać, a on, kot, wejdzie
> jej na pierś, to mleko odbierze!

A na facetów też działają?
;-)
pozdr. Jerzy /z dwoma ogonami/

44. Data: 2007-10-20 06:52:46

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak pisze:

> A na facetów też działają?
> ;-)
> pozdr. Jerzy /z dwoma ogonami/

To tym mi powiedz. Na mnie działają. Ale im więcej tym lepiej, znacznie
mi było bardziej okejowo jak miałem cztery. Dwa to ledwie minimum...

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

45. Data: 2007-10-20 09:38:59

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Miałaś mieć szczeniaki?

Bedą, będą, ale w celach matrymonialnych, niestety do Moskwy muszę
jechać, a to jednak kawał drogi;-)

--

Gosia

46. Data: 2007-10-20 09:41:40

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Dlaczego nazywaja to robieniem lodów?

Bo człeka zimne ciarki przechodzą, jak widzi przymierzającego się kota
--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

47. Data: 2007-10-20 09:42:12

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Bedą, będą, ale w celach matrymonialnych, niestety do Moskwy muszę
> jechać, a to jednak kawał drogi;-)

Po maskowskije dwarawyje?

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

48. Data: 2007-10-20 10:07:54

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> wrote in message
>
> Jesteś karzełkiem?

Tak. Głosuję na PIS!

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

49. Data: 2007-10-20 13:18:11

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

*** *** wrote:

> Głosuję na ***!

Przeprowadziłeś na sobie sondaż i podajesz jego wynik?
Grozi Ci za to grzywna od pół miliona do miliona złotych!
:-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

50. Data: 2007-10-20 16:21:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> Przeprowadziłeś na sobie sondaż i podajesz jego wynik?
> Grozi Ci za to grzywna od pół miliona do miliona złotych!
> :-)

Bynajmniej, jeden głos to nie opinia publiczna.
;-)
pozdr. Jerzy

mimoza
Czy hortensja już ma prawo więdnąć?