Kożuch

1. Data: 2005-04-29 08:33:00

Temat: Kożuch
Od: "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie znalazłem grupy o zdrowiu, żywności i herbacie toteż może ktoś na tej
grupie mi pomoże. Po zaparzeniu herbaty w szklance na powierzchni wody
tworzy się czarno- brązowy kożuch czegoś i po zebraniu tego łyżeczką widać
na niej ciemno-brązową warstewkę. Czym jest ten kożuch i co zrobić, żeby on
nie powstawał? Odpowiedzi typu, nie zaparzać herbaty i pić samą wodę lub pić
piwo, kawę, soki, dolać kwasu solnego itp. niemile widziane.

Z poważaniem
MJ

2. Data: 2005-04-29 09:21:13

Temat: Re: Kożuch
Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <kocityno.usuńtšnazwę@kki.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
lub pić
> piwo, kawę, soki, dolać kwasu solnego itp. niemile widziane.

Przejdź na pl.rec.kuchnia

--
Pozdrawiam, Jerzy

3. Data: 2005-04-29 10:02:18

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 29 Apr 2005, MJ wrote:

> Nie znalazłem grupy o zdrowiu, żywności i herbacie toteż może ktoś na tej
> grupie mi pomoże.

-> pl.rec.kuchnia

> [...]
> na niej ciemno-brązową warstewkę. Czym jest ten kożuch i co zrobić, żeby on

Albo używasz beznadziejnej herbaty, albo masz beznadziejną wodę, albo
beznadziejny czajnik. :-)

Pozdrawiam,

Alojzy

4. Data: 2005-04-29 10:44:43

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MJ" <kocityno.usuńtąnazwę@kki.net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pić
> piwo, kawę, soki, dolać kwasu solnego itp. niemile widziane.

Kup porzadny filtr do wody. I dobra jakosciowo herbate.
Hafsa

5. Data: 2005-04-29 14:26:33

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ten kozych to zwiazki garbnikowe - tanina.

to wszystko co wiem

musta

6. Data: 2005-04-29 17:50:20

Od: "tigek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ten kozych to zwiazki garbnikowe - tanina.
>
> to wszystko co wiem
>
> musta
Tak, ale tylko w twardej wodzie,
TMK

7. Data: 2005-04-29 18:42:11

Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz W. Fedorynski napisał(a):

> Albo używasz beznadziejnej herbaty, albo masz beznadziejną wodę, albo
> beznadziejny czajnik. :-)

Stawiam na wodę.

8. Data: 2005-04-29 19:40:55

Od: "piorek" <s...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tigek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak, ale tylko w twardej wodzie,

moze sie wytracaja w tawrdej wodzie, bo ich zrodlem jest herbata

9. Data: 2005-04-29 21:15:37

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-04-29 10:33, MJ napisał(a):
> [...]
> nie powstawał? Odpowiedzi typu, nie zaparzać herbaty i pić samą wodę lub pić
> piwo, kawę, soki, dolać kwasu solnego itp. niemile widziane.

Spróbuj, jak zaparzysz herbatę wcisnąć sok do niej lub wrzucić kawałek
cytryny, nie wiem czemu ale pomaga.

--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

10. Data: 2005-04-30 18:54:18

Od: "BART" <b...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> na niej ciemno-brązową warstewkę. Czym jest ten kożuch i co zrobić, żeby
> on
> nie powstawał?

U mnie pomogło kupienie filtru Britta. Jak ręką odjął... czajnik po 2 latach
użytkowania jest
czysty , herbata smaczniejsza i klarowna bez osadów...

Czy ktos ma ........
Jak odbywa się montaż szafy z drzwiami przesuwanymi?
[market] sprzedam grzejnik PURMO V11 60x60 cm - jak nowy - Warszawa - 50 zł
drewniana podloga w lazience
instrukcja obsługi zmywarek bosza