Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy. Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.

Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.

From: expert <e...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.
Date: Sun, 30 Jan 2000 19:27:58 GMT

> Nie trzeba miec zbyt duzo inteligencji aby zauwazyc, ze Mruwa Expert i
> expert to ta sama i jedna osoba - e...@f...onet.pl .
> Nawiasem mowiac, to ciekawi mnie co ty nato? Tylko nie mowcie obaj
> jednoczesnie;)

Sluchaj Vicky.
Rozczaruje Cie.
Trzeba inteligencji i to duzo, aby o czymkolwiek pisac na usenet.

Ten Mruwa czy jak mu tam, jest falszerzem korespondencji i sciga go juz
policja i UOP, gdyz zagraza bezpieczenstwu publicznemu.

Aby twoja inteligencja nie ucierpiala to wyjasnjiam njiniejszym,
ze nadawce sie odczytuje z naglowka postu, gdyz tam jest wpisany serwer.
Tam robi caly swiat .
KPW ?

Wczesniej byl internet unixowy, bezpieczny, teraz adres e-mail
to dowolny string znakow.