Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.

1. Data: 2000-01-30 16:13:29

Temat: Re: Krach na Wall Street - kazdy mogl zobaczyc na wlasne oczy.
Od: o...@g...pl (Vicky) szukaj wiadomości tego autora

>zycze ci expert abys musial z tego powodu sprzedac komputer, aby miec za co
>jesc. moze wtedy przestaniesz pisac take brednie.
>

>Mruwa Expert

Sluchaj, czlowieku - czy ty cierpisz na rozdwojenie jazni? Najpierw piszesz
jakies bzdury o krachu na Wall Street, a potem sam je wysmiewasz,
nieumiejetnie podajac sie za kogos innego?
Nie trzeba miec zbyt duzo inteligencji aby zauwazyc, ze Mruwa Expert i
expert to ta sama i jedna osoba - e...@f...onet.pl .
Nawiasem mowiac, to ciekawi mnie co ty nato? Tylko nie mowcie obaj
jednoczesnie;)

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-30 19:27:58

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> expert to ta sama i jedna osoba - e...@f...onet.pl .
> Nawiasem mowiac, to ciekawi mnie co ty nato? Tylko nie mowcie obaj

Sluchaj Vicky.
Rozczaruje Cie.
Trzeba inteligencji i to duzo, aby o czymkolwiek pisac na usenet.

Ten Mruwa czy jak mu tam, jest falszerzem korespondencji i sciga go juz
policja i UOP, gdyz zagraza bezpieczenstwu publicznemu.

Aby twoja inteligencja nie ucierpiala to wyjasnjiam njiniejszym,
ze nadawce sie odczytuje z naglowka postu, gdyz tam jest wpisany serwer.
Tam robi caly swiat .
KPW ?

Wczesniej byl internet unixowy, bezpieczny, teraz adres e-mail
to dowolny string znakow.

"Perfect Woman" Collete Dowling
AIDS - c.d.
Odp: "zazdrość"?