Krajobraz po ... zimie

21. Data: 2006-04-28 20:17:18

Temat: Re: Krajobraz po ... zimie
Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał
> http://www.allegro.pl/item100182255_lawka_ogrodowa_a
ngielska.html

> No cóż, pół bańki :(. To są koszty dwóch dorodnych krzewów rododendronów.
> Chyba zostanę przy swojej bezstylowej. Pomaluję ją na biało lub niebiesko i
> też musi być. Z nowych inwestycji mam już strumyk obok dużego stawu. Strumyk
> "stojący", ale ładnie komponuje się ze stawem. Myślę o kładce i roślinach w
> otoczeniu strumienia. Docelowo dążę do zmniejszenia powierzchni...trawnika!
> http://fotogalerie.pl/tematyka/27 "Mój Ogród"
> Anka
Szkoda.... bo fajna jest. Moja pomalowalem na bialo w zeszlym sezonie, i po
zimie (mimo ze pokryta brezentem) pokryla sie lekka patyna. Myszle ze bede ja
lekko odnawial, ale zrobie po wyschnieciu farby, lekka przecierke papierem sciernym.
Taka ja lubie
Wymyslilem tez ze posadze po obu bokach lawki.... no wlasnie?
http://www.picjar.com/cp/photos/published/Ogrod/2006
-04-Lawkawogrodzie.jpg/
Co posadzic. Ma byc klasycznie... wiec myslalem raczej o duzych donicach z
hostami i miniaturowymi rozanecznikami... bedzie dobrze?
Teraz lawka jakas taka zamotna i zagubina jest na tle zywoplotu
Pozdrawiam
Wojtek