Wiciokrzewy

1. Data: 2006-04-18 12:45:17

Temat: Wiciokrzewy
Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Gdzie w Warszawie i okoliczch dostane wiciokrzewy ?
Potrzebuje 2-3 rodzajow, ale chcialbym pogrymasic
w wiekszej ilosci zanim cos wybiore :)

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2006-04-18 16:19:00

Temat: Re: Wiciokrzewy
Od: "Ela" <ela_NOSPAM_luczynska_NO-SP4M!_@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Gdzie w Warszawie i okoliczch dostane wiciokrzewy ?
> Potrzebuje 2-3 rodzajow, ale chcialbym pogrymasic
> [...]

Zawsze jest spory wybór w Al.Krakowskiej - PNOS i w Broniszach.
Ale jeszcze trochę poczekaj na nowe dostawy, bo to co mają teraz to resztka
jesiennych zapasów.
Ja zachwycam się Graham Thomas / nie mylić z różą angielską /. Kwitnie od
maja do września, pachnie i ma przepiękne czerwone koraliki , które cudnie
komponują się z nieprzerwanie, na nowo zakwitającymi kwiatuszkami.I tak to
trwa aż do września.
Z pozdrowieniami,
Ela Łuczyńska

3. Data: 2006-04-18 17:38:32

Od: "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komponują się z nieprzerwanie, na nowo zakwitającymi kwiatuszkami.I tak to

Czy nie podobają Ci się japońskie? Pachną jaśminem, kwitną długo, kwiaty
białe i żółte równocześnie.Nie siada na nich mszyca, są zimozielone.
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-04-18 19:35:09

Od: "Ela" <ela_NOSPAM_luczynska_NO-SP4M!_@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Czy nie podobają Ci się japońskie? Pachną jaśminem, kwitną długo, kwiaty
> białe i żółte równocześnie.Nie siada na nich mszyca, są zimozielone.
> Pozdrawiam.Mirzan
Podobają mi się i mam nawet jeden, nie pamiętam teraz dokładnie nazwy, ale
chyba mi zmarzł tej zimy, i czekam czy wypuści nowe pędy z ziemi.
Na Graham Thomasie nie było mszycy.....
Pozdrawiam,
Ela Łuczyńska

5. Data: 2006-04-19 06:23:04

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Gdzie w Warszawie i okoliczch dostane wiciokrzewy ?
> Potrzebuje 2-3 rodzajow, ale chcialbym pogrymasic
> w wiekszej ilosci zanim cos wybiore :)

Znajomy znajomego ma szkolke w Pruszkowie.
Nabylem japonskiego i jeszcze 2 - juz zapomnialem nazwy :)

Jak zakwitnie - podesle fotki :)

pozdrawiam
pluton

6. Data: 2006-04-23 11:59:04

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nabylem japonskiego i jeszcze 2 - juz zapomnialem nazwy :)

bROWNA I hENRYEGO.

pozdrawiam
pluton

Lilie