[ot] Kraków - 14 czerwca jest dniem publicznego dziania na drutach

1. Data: 2009-05-18 09:23:00

Temat: [ot] Kraków - 14 czerwca jest dniem publicznego dziania na drutach
Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, właśnie przeczytałam, że 14 czerwca jest dniem jak
najbardziej pokojowych i radosnych, czyli publicznego dziania na
drutach. Myślę, że inne narzędzia, czyli szydełka i czółenka będą
całkiem na miejscu.
Panie i panowie umawiają się, gdzie w poszczególnych miastach odbędą
się spotkania, by razem pokazać światu, że robótki ręcznie to nie
domena staruszek.
Więc natychmiast zapaliło się we mnie światełko, czy Kraków ma takie
spotkanie? Gdzie, o której??? Jeśli, jeszcze nie ma to natychmiast
należy zabrać się za jego organizację, wszak ogródki w Rynku otwarte
już od dawna i trzeba tylko wybrać jedną z kawiarni, wyznaczyć godzinę
i wspólnie zasiąść na filiżanką kawy/herbaty/czekolady/soku i wziąć
udział w tym projekcie.

Co wy na to?

skrzacik

2. Data: 2009-05-18 12:11:30

Od: Grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@n...pl pisze:
> [...]
> już od dawna i trzeba tylko wybrać jedną z kawiarni, wyznaczyć godzinę
> i wspólnie zasiąść na filiżanką kawy/herbaty/czekolady/soku i wziąć

Pieeeekny pomysl. Zaraz gdynskie srodowisko robotkowe postaram sie
zaktywizowac ;-0

3. Data: 2009-05-18 12:30:14

Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
czy Kraków ma takie
spotkanie? Gdzie, o której???

Tutaj dziewczyny rozmawiaja o spotkaniu na Rynku:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15333&w=953
97175&a=95397175

Kasia

4. Data: 2009-05-18 13:33:01

Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 14:30, "Kasia" <k...@T...pl> wrote:
> [...]
>  czy Kraków ma takie
> spotkanie? Gdzie, o której???
>
> Tutaj dziewczyny rozmawiaja o spotkaniu na

dzieks :))))))))))))

5. Data: 2009-05-18 13:43:17

Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 15:33, m...@n...pl wrote:

wiadomościnews:a0429753-c8db-451f-885f-f8367b413559@
l28g2000vba.googlegroups.com...

Rynku:http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15333
&w=95397175&a=95397175

> dzieks :))))))))))))

ale szczegolow zwiazanych z krakowem to tam zadnych nie ma, i jeszcze
trzeba sie zalogowac do serwisu :((

skrzacik

6. Data: 2009-05-19 06:22:55

Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do 14 czerwca jakieś szczegóły się pewnie pojawią. A szkoda by było
organizować osobne happeningi.

Kasia

Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
l.googlegroups.com...
On 18 Maj, 15:33, m...@n...pl wrote:

> [...]
&w=95397175&a=95397175

ale szczegolow zwiazanych z krakowem to tam zadnych nie ma, i jeszcze

[ot] majowka w krakowie
że niby pokrowiec na motocykl jest szczytowym osiągnięciem szydełkarskim?
haft krzyżykowy - szukam wzoru
[xxx] szukam
weekendowe, letnie warsztaty frywolitkowe