Kraków-kanwa

1. Data: 2004-01-12 09:15:50

Temat: Kraków-kanwa
Od: "Kanishy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do krakowianek

Gdzie oprocz Geant'a moge kupic kanwe DMC ?

Kani

1. Data: 2004-01-12 09:25:54

Temat: Re: Kraków-kanwa
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kanishy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie do krakowianek
>
> Gdzie oprocz Geant'a moge kupic kanwe DMC ?
>
> Kani

Widziałam w pasmanterii na Sławkowskiej.
A ja też pytam: gdzie w Geant jest kanwa?

Dotychczas kupowałam (hi hi hi całe dwa razy) kanwę w pasmanterii na
Długiej, taką w woreczku pisało na niej Aida 14, ale ostatnio nie było i mam
czekać do końca miesiąca. Czy gdzieś mogę taką kanwę kupić (Kraków) albo
może być z rolki (z metra). Na Małym Rynku pani ma kanwy z rolki ale czeskie
i nie wiedziała jaka będzie odpowiednikiem tej 14-ki. Myślałam że ta
numeracja jest jakaś standartowa.
Dodo (Kraków)

1. Data: 2004-01-12 09:30:45

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> czekać do końca miesiąca. Czy gdzieś mogę taką kanwę kupić (Kraków) albo

A ja tam wlasnie z metra kupilam, nie mam pojecia jaka ale fajnie mi sluzy
140 cm szeroka, ale 29 zl i to chyba drogo jest, co?

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-01-12 09:50:55

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> napisał w wiadomości
> Dotychczas kupowałam (hi hi hi całe dwa razy) kanwę w pasmanterii na
> Długiej, taką w woreczku pisało na niej Aida 14, ale ostatnio nie było i
mam
> czekać do końca miesiąca.

Mama, sprawdź w pasmanterii na Rondzie Matecznym - ja tam kupowałam taką w
kawałkach, oraz w "5"... znów zapomniałam ulicy - boczna od Czarnowiejskiej,
na rogu jest antykwariat, za nim chyba foto i za foto pasmanteria - tam też
była taka. Oprócz tego tam również jest w rolce czasem, a pani raczej dość
zorientowana, więc może wiedzieć co i jak :)
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2004-01-12 09:55:06

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> A ja tam wlasnie z metra kupilam, nie mam pojecia jaka ale fajnie mi sluzy
> 140 cm szeroka, ale 29 zl i to chyba drogo jest, co?

Ja za kawałek ok 34x48 płaciłam 9,90 (czyli za metr bym zapłaciłaokoło
89zł - dobrze liczę??? Łomatko!!! Jakiś burżuj jestem czy co???). A w
www.mulinka.pl widziałam chyba to samo za 16 z hakiem. Się zdziwiłam skąd
taka różnica. Ale może tam gdzie kupuję, w nowej dostawie też bedzie inna
cena brrrr.
Dodo

1. Data: 2004-01-12 10:51:17

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny .......kanwę mozna kupić w Jubilacie( w sobotę kupułam resztkę )
po 19zl za 1mb(podwójna szerokość),bardzo dobrej jakości i moze jeszcze mają
na skladzie więcej........można tez kupić na Placu przy Stawach w
pasmanterii ,oraz (nie wiem czy o tej samej mówimy)przy przstanku na
Matecznym(jadac w stronę M.Grunwaldzkiego)jest przecznica i tam podobno jest
kolorowa kanwa w promocji, nawet skrawki na ulicy powiewają.

pozdrawiam z mokrego...brrrrrrr Krakowa

1. Data: 2004-01-12 10:54:11

Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

> Co do Geant'a .. na galerii jest sklep z arty. XXX
> Tam jest 1001 rzeczy ale cana no coz.. do najmniejszych nie nalezy
>
> Kani

Chyba dawno w Geancie nie byłam ;-)
Idę dzisiaj na zwiad
Dodo

1. Data: 2004-01-12 10:54:30

Od: "Kanishy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-12 11:17:32

Od: "Kanishy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestescie genialne, wielkie dzieki!

No i odrazu dostalam odpowiedz na 2-gie pytanie gdzie moge znalesc czarna
kanwe..
Dzieki
Kani

1. Data: 2004-01-12 11:49:15

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> kolorowa kanwa w promocji, nawet skrawki na ulicy powiewają.

O tej samej :) A nie wiedziałam nawet, że mają promocję na kolorową - tez
muszę się przejść... :)
Aneczka

[szydełko] napinanie robótki
haft krzyzykowy - ksiazka