Re: Kraków, kto zna?

1. Data: 2002-10-09 14:37:41

Temat: Re: Kraków, kto zna?
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur"
> Może nie jest najtańsza

Dziękuję bardzo, na pewno w najbliższych miesiącach skorzystam
i dam sprawozdanie z efektów :-)
A póki co chciałabym wiedzieć z jaką kwotą powinnam się liczyć
(dla kompletu). Czy 150 zł to tanio czy drogo (z materiałem
czy bez)?
Asia

1. Data: 2002-10-10 08:07:42

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A póki co chciałabym wiedzieć z jaką kwotą powinnam się liczyć
> (dla kompletu). Czy 150 zł to tanio czy drogo (z materiałem
> czy bez)?
Wydaje mi się że to nie jest dużo i że to cena bez materiału. Ale głowy nie
daję, bo od jakiegoś czasu z racji finansowych mam przestój w 'branży
odzieżowej'... ;)
Czekam na sprawozdanie z przygody z krawcową! :)
Miłego dnia,
Magda

Re: woreczek do prania bielizny?
Serum