Krakow po spotkaniu - zdjecia

1. Data: 2004-03-21 16:44:42

Temat: Krakow po spotkaniu - zdjecia
Od: Kaila <kaila*NS*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka!

Jak zwykle bylo super :))) I wreszcie zalapalam ten "myk" we
frywolitkach - dzieki Ajka :))))
Na stronie www.koronki.art.pl wrzucilam zdjecia ze spotkania zrobione
przez Ajke. Podobno ktos jeszcez robil zdjecia - podeslijcie, to
dorzuce do galerii.

pozdroweczka
Kaila, jeszcze troche rowniez frywolitkowa :)

kaila*wyciac_to*@koronki.art.pl
http://kaila.koronki.art.pl
http://www.kailastudio.com.pl/
http://kaila.linart.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

1. Data: 2004-03-21 18:57:58

Temat: Re: Krakow po spotkaniu - zdjecia
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila wrote:

> [...]
> dorzuce do galerii.
>
> pozdroweczka
> Kaila, jeszcze troche rowniez frywolitkowa :)

Niestety u mnie nie widac zdjec ( stronka laduje sie)
--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-03-21 19:50:54

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety u mnie nie widac zdjec ( stronka laduje sie)

U mnie widac, slicznosci, a szczegolnie te lalki Barbie

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-03-21 20:04:08

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobuj przez Internet Explorera, u mnie pomoglo, przez netscape sie nie
dalo.....

pozdrowionka
Ewa (w rzeczywistosci ladniejsza niz na fotkach, hihihihi)

1. Data: 2004-03-21 21:28:43

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie sie wszystko otwiera, ale czy mozna by sie niesmialo usmiechnac o
podpisy pod zdjeciami? Tak zeby bylo wiadomo, kto jest kto...

Dzieki z gory :o)
Connie

1. Data: 2004-03-21 23:28:44

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kaila" <kaila*NS*@koronki.art.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Na stronie www.koronki.art.pl wrzucilam zdjecia ze spotkania zrobione
> przez Ajke. Podobno ktos jeszcez robil zdjecia - podeslijcie, to

Fajnie... Nie udalo mi sie niestety dotrzec, choc dwa tyg. to chyba
planowalam :(:(:(:( Ale milo Was choc na zdjeciach zobaczyc... :):):)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-22 00:07:34

Od: Kaila <kaila*NS*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Mar 2004 22:28:43 +0100, "Connie"
<c...@f...spam.silesianet.pl> wrote:

>U mnie sie wszystko otwiera, ale czy mozna by sie niesmialo usmiechnac o
>podpisy pod zdjeciami? Tak zeby bylo wiadomo, kto jest kto...

Oj - ale trudne zadanie postawilas. Znaczy juz sie wreszcie :)))
nauczylam kto jest kto, ale z robieniem podpisow bedzie wiecej pracy
(galerie robi sie prawie automatycznie). W tym tygodniu, to raczej
czasu nie znajde, ale przypomnij mi prosze za tydzien-dwa, to postaram
sie dodac opisy. Wrzuce tez (kiedys na pewno ;) zdjecia z poprzednich
spotkan, ktore mam na dysku.

pozdroweczka
Kaila

1. Data: 2004-03-22 11:14:55

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila, 2004-03-21 17:44, wrote...

> Na stronie www.koronki.art.pl wrzucilam zdjecia ze spotkania zrobione
> przez Ajke.

Super zdjecia, super robotki :)

Chcialabym sie usmiechnac o schemat obrusilku kuchennego
zdjecie:
http://www.koronki.art.pl/kolanko20032004/IM000679.h
tml
wyhaftowalabym mojej mamie :)

Piszę tu bo nei wiem, czyje to dzieło :(

Z gory bardzo dziekuje.
b.
p.s. Jeśli chcesz napisać do mnie usuń [usunxxx] z mojego adresu

1. Data: 2004-03-22 12:33:45

Temat: Re: Krakow po spotkaniu - zdjecia - podpisy
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sie ulitowalam, jak cos pokrece to bardzo przepraszam......

fotki Ajki:
173 - KasiaA, a&e, Dodo
172 - kapa (a&e)
170 - kapa (a&e) - ma 100 elementow , a ma miec 500, chyba skonczy jako
obrusik, hihihi
162 - barbie (a&e)
160 - barbie (a&e)
158 - barbie (a&e)
155 - zegar dla tesciow (a&e)
154 - uciete Dodo, Drozdzoweczka, Ewa
153 - Arleta(tylem), Bos, a&e, Dodo (znowu nie widac), kawalek drozdzoweczki
152 - a&e, Dodo, Drozdzoweczka, Ewa
151 - Arleta, Bos, a&e, Dodo (ukryte oczywiscie), Drozdzoweczka
150 - haft Bosa
148 - ten sam haft, tyle ze widac ze Zakrecona Kobieta haftuje z fotki
slubnej, przerobionej "w czym tam"...
147 i 144 - sliczny obrus, nie wiem czyj, niestety, umknelo mi, sie przyznac
prosze do arcydziela
174 - a&e, Dodo, Drozdzoweczka, Ewa

fotki Dodo

679 - rozeta Arlety
678 - zegar a&e
676 - Arleta i mycka mojej corki (a&e)
675 - Arleta sie bawi lalkami i widac kawalek krzywych domkow Dodo i kurek
Dodo (w okladce)
680 - Ajka przy frywolitkach
677 - Ewa, Kaila
674 - a&e (zmeczona piwkiem?!?!?!), widac tez wlosy Bosa, co sobie wyszla na
zewnatrz , zeby od nas odpoczac, hihihi
673 - zamieszanie robia: Ewa, Ajka, KasiaA, Arleta
672 - Ajka i Arleta nad arcydzielami

no a teraz robie wydruk i lece ogladac czy czegos nie pomieszalam
:))))))))))))

milego ogladania z kartka w reku

Ewa

1. Data: 2004-03-22 12:38:33

Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> 676 - Arleta i mycka mojej corki (a&e)

Własnie się zastanawiałam co trzyma Arleta, bo na spotkaniu tego cuda nie
widziałam. A strasznie żałuję!! Chyba Cię Ewa poproszę o przyniesienie
czapeczki następnym razem.

Kasia

John Clayton - Connections -poszukiwane
Przerobka swetrow