[Krakow] rosnie sobie orzech wloski ...

11. Data: 2003-06-05 12:37:01

Temat: Odp: [Krakow] rosnie sobie orzech wloski ...
Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie nie pytałaś ;-))
> Widziałam w Szczecinie. To tylko 100 km.
> Jak chcesz, mogę Ci kupić. Będę w Gorzowie 13 lub17 czerwca.
>
> Majka

Dzięki za pamięć. Jak nic nie przywiozę z Krakowa
- dam znać.

Pozdrowienia - Zosia

12. Data: 2003-06-06 06:46:54

Temat: Re: [Krakow] rosnie sobie orzech wloski ...
Od: "Jactro" <j...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A konkretnie ?

Tym razem to ja nie rozumiem. Mam podać numery telefonów ?
--
Jacek Dacka "Jactro"
j...@b...com.pl

13. Data: 2003-06-07 13:03:44

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a) w wiadomości: <3...@p...pl>...
>Jak potrafisz go jako? wysłać do Warszawy, to mogę wzi?ć. Miejsca mam
>dużo, a dwumetrowego drzewka szkoda.

Pora na przesadzanie drzew nie najlepsza :( Orzechy wloskie maja dlugi
korzen palowy i zle znosza przesadzanie.
Cala operacja jest ryzykowna i drzewo moze jej nie przezyc.
Gdyby orzech wloski byl jakims rarytasem, to tez bym reflektowal. U mnie
takze sie sieja i w miare mozliwosci rozdaje.
Szkoda drzewa, ale w takich przypadkach mowi sie: trudno...

Pozdrawiam,
Bpjea

dla winoroslarzy
zwalczanie tutkarza