Kraków - spotkanie przy okazji wystawy

1. Data: 2003-07-04 10:14:43

Temat: Kraków - spotkanie przy okazji wystawy
Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taki szatanski pomysl mnie dopadl - skoro w Krakowie bedzie wystawa, to
moze by sie na niej spotkac, obejrzec i potem spoczac gdzies w cieniu
drzew .... ale sie rozmarzylam :-))) To tak w ramach tego spotkania, do
ktorego nie moze dojsc. Co Wy na to???

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2003-07-04 10:49:55

Temat: Re: Kraków - spotkanie przy okazji wystawy
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arleta Potocka-Gąsiorska" <a...@f...interia.pl>
napisał w wiadomości news:3F055393.5C6E8DDF@firma.interia.pl...
> [...]
> moze by sie na niej spotkac, obejrzec i potem spoczac gdzies w cieniu
> drzew .... ale sie rozmarzylam :-))) To tak w ramach tego spotkania, do

Tak, tak ja jestem za. Mam być od 12 lipca w Krakowie, więc mogłabym pójść z
Wami na tą wystawę i poznać trochę nowych twarzy (Arletę już znam :-)) Co Wy
na to, może jak białostoczanka przyjedzie to się zmobilizujecie na
niedzielę.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-07-04 10:51:26

Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze by sie na niej spotkac, obejrzec i potem spoczac gdzies w cieniu
> drzew .... ale sie rozmarzylam :-))) To tak w ramach tego spotkania, do

Teoretycznie tak, a praktycznie to nie wiem (remont w kuchni), na wystawę
chcę się wyrwać.

Jesli Novotel to ten blisko mostu Dębnickiego to moge zaproponowac
sympatyczną knajpkę vis a vis hotelu, "Smiley", z dużym ogródkiem, z
widokiem na Wawel (jesli na nas Krakowiankach jeszcze ten widok robi
wrażenie).

Kasia
Kraków

1. Data: 2003-07-04 11:17:50

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze by sie na niej spotkac, obejrzec i potem spoczac gdzies w cieniu
> drzew .... ale sie rozmarzylam :-))) To tak w ramach tego spotkania, do

Jestem za !
Polaczymy przyjemne z przyjemnym ;-) ogladniecie wystawy oraz spotkanie w
milym gronie.

------------------------
Pozdrowienia
Ajka (Kraków)
GG:4329119

1. Data: 2003-07-04 11:28:52

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jestem za !
> Polaczymy przyjemne z przyjemnym ;-) ogladniecie wystawy oraz spotkanie w
> milym gronie.
>

> ------------------------
> Pozdrowienia
> Ajka (Kraków)
> GG:4329119
> --------------------

A przepraszam, jakie wystawy??
ewa

1. Data: 2003-07-04 18:45:59

Od: "Ada" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewo!Patrz post DMC-wystawa we Wrocławiu.

Ada

1. Data: 2003-07-05 04:34:13

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może i mnie przyjmiecie go grona
zwiedzających???.........:))).....mieszkam wprawdzie przy drugim
moście(Grunwaldzkim)ale to rzut beretem

pozdrawiam.....Bożena (Dębniczanka)

1. Data: 2003-07-05 10:42:38

Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ewo!Patrz post DMC-wystawa we Wrocławiu.
>
>   Ada

Bardzo dziekuję za informację. To rzeczywiście fajna okazja do spotkania...
Ewaz

1. Data: 2003-07-05 18:44:34

Temat: Odp: Kraków - spotkanie przy okazji wystawy
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia A. <k...@g...pl.usun_to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be3m3o$4rh$...@s...cyf-kr.edu.pl...

> [...]
> sympatyczną knajpkę vis a vis hotelu, "Smiley", z dużym ogródkiem, z
> widokiem na Wawel (jesli na nas Krakowiankach jeszcze ten widok robi

Jak najbardziej ZA - termin, Wy, miejsce, Smiley, wystawa - ekstra.
Juz sie ciesze.

pozdroweczki
Ilona

1. Data: 2003-07-05 18:54:00

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> Jak najbardziej ZA - termin, Wy, miejsce, Smiley, wystawa - ekstra.
> Juz sie ciesze.

ja tez jestem "za" tylko doprecyzujcie termin - tzn dzien i godzine (bo
musze jakos ustalic na sztywno zeby mi nic nie wypadlo)

ania
www.aem.pl
Krakuf
osiolek F650 CS