[xxx]seria podroze

1. Data: 2003-07-04 11:20:26

Temat: [xxx]seria podroze
Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Koncze obrazek Bigben i znowu pojawily sie watpliwosci.
Dlatego tez mam pytanko do osob, ktore krzyzykowaly te obrazki.
W jaki sposob je oprawiały, jaka ramka, czy pasportou czy nie.
Jakos widzi mi sie tylko cieniutka srebrna ramka, ale nie wiem....
moze z paspartou bedzie lepiej wyeksponowany.
A moze podpowi ktos kto ma wieksza wyobraznie niz moja.

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra

ps. Ewentualnie jakby kto nie wiedzial o jakie obrazki mi chodzi to sa tu
http://www.republika.pl/beazuku/podroze.htm
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-07-04 12:24:17

Temat: Re: [xxx]seria podroze
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.republika.pl/beazuku
> GG 5470466
>
> "Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

:-O , Beazuku! I Ty to sama ?
A co do oprawy, to znajoma plastyczka twierdzi, że jak się chce jakiś obraz
wyeksponować, to dobrze dać mu szeroką ciemną ramę, albo też cienką nie
rzucającą się w oczy i powiesić całość na jednolitym spokojnym tle.
Pozdrawiam
Gratka

1. Data: 2003-07-04 12:33:48

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna B. napisał:

> [...]
> wyeksponować, to dobrze dać mu szeroką ciemną ramę, albo też cienką nie
> rzucającą się w oczy i powiesić całość na jednolitym spokojnym tle.

Alez nie (moze za jakies 12 miesiecy)

To sa sciagniete ze stronki.
Chcialam tylko pokazac o jakie obrazki mi chodzi.

1. Data: 2003-07-04 12:54:14

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Koncze obrazek Bigben i znowu pojawily sie watpliwosci.
>
> ps. Ewentualnie jakby kto nie wiedzial o jakie obrazki mi chodzi to sa tu
> http://www.republika.pl/beazuku/podroze.htm

Dobra kobieto może masz lub wiesz skąd można ściągnąć te wzorki (mam pagodę,
tażmahal, Wenecję, grecję i morze)
Plizzzz chcę koniecznie je wszsytkie razem wydziurdziać.
Pozdrófki Monia

1. Data: 2003-07-04 12:54:40

Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.republika.pl/beazuku
> GG 5470466
>
> "Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Przed chwilką sprawdziłam na Twojej stronie, co faktycznie wyszyłaś. Dalej
jestem pełna podziwu. Jesteś b. dokładna, jak przystało zresztą na
matematyka :-)
Pozdrówka od teologa
Gratka

1. Data: 2003-07-04 13:02:20

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra kobieto może masz lub wiesz skąd można ściągnąć te wzorki (mam
pagodę,
> tażmahal, Wenecję, grecję i morze)
Ładnie z tymi małymi i wielkimi literkami mi sie napisało, prawda ? To z
gorąca pradąsik
Monia

1. Data: 2003-07-04 13:30:35

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moze z paspartou bedzie lepiej wyeksponowany.
> A moze podpowi ktos kto ma wieksza wyobraznie niz moja.

Ja nie wyszywałam, ale mam zdjęcie wyszytego Paryża w passpartou, może Ci to
coś pomoże?

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-07-04 13:38:04

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna B. napisał:

> Przed chwilką sprawdziłam na Twojej stronie, co faktycznie wyszyłaś. Dalej
> jestem pełna podziwu. Jesteś b. dokładna, jak przystało zresztą na
> [...]

To tez nie moje ....jeszcze kawalek nieba mam do zrobienia. jak zrobie
to sie oglosze :)

1. Data: 2003-07-04 13:40:22

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a...@p...onet.pl napisał:

> Ja nie wyszywałam, ale mam zdjęcie wyszytego Paryża w passpartou, może Ci to
> coś pomoże?
>
> Agnieszka (Poznań)

Przyslij jak mozesz.

1. Data: 2003-07-04 14:16:50

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monia napisał:

> Dobra kobieto może masz lub wiesz skąd można ściągnąć te wzorki (mam pagodę,
> tażmahal, Wenecję, grecję i morze)
> Plizzzz chcę koniecznie je wszsytkie razem wydziurdziać.
> Pozdrófki Monia

Pozostale przysle Ci kolejno.

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Kraków - spotkanie przy okazji wystawy
TARNÓW - spotkanie ???
Jarmark Dominikański
ciekawe wzory