Krakow wymiana okien - kto?

1. Data: 2004-08-31 22:12:01

Temat: Krakow wymiana okien - kto?
Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie prosze Szanownych Grupowiczow o polecenie taniej i solidnej firmy
w Krakowie

Dzieki z gory

1. Data: 2004-09-01 09:35:16

Temat: Re: Krakow wymiana okien - kto?
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Sep 2004 00:12:01 +0200 I had a dream that GraHrabia
<g...@p...pl> wrote:
> Uprzejmie prosze Szanownych Grupowiczow o polecenie taniej i solidnej firmy
> w Krakowie

A po co Ci dwie? :)

Ja korzystałem z Apollo-plast i polecam. Niestety masz do wyboru albo
tanio, albo solidnie.

1. Data: 2004-09-01 12:05:54

Od: "Mustafa" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wbrew pozorom może być i tanio i solidnie i na dodatek ekspresowo, ale nie w
krakowie tylko troszke obok - w zabierzowie - zadzwoń po panów, przyjadą
zmierzą, od razu dadzą Ci pełną wycenę i coś utargujesz, szybki montaż a po
zapłacie nie migają się od odpowiedzialności - jeszcze pan po jakimś czasie
przyjechał coś poprawił co było nie tak i wyregulował
za to pod żadnym pozorem nie korzystaj z usług firmy na ul. Pilotów na
przeciwko krakchemii (taki mały budyneczek) - takich oszustów kłamców i
naciągaczy jeszcze nie spotkałem - z trudem odzyskałem zaliczkę kiedy po 3
tygodniach obiecanek że już już jadą okazało się żenawet jeszcze nie zaczęli
robić okien
postaram się na jutro poszukać adresu firmy i jej nazwy z zabierzowa
=======
Mustafa

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
du.pl...

pracodawców.

1. Data: 2004-09-01 18:45:49

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Sep 2004 14:05:54 +0200 I had a dream that Mustafa <t...@i...pl> wrote:
> [...]
> tygodniach obiecanek że już już jadą okazało się żenawet jeszcze nie zaczęli

Czyżby Finestra? Google jest pełny odradzania tej firmy :)

1. Data: 2004-09-02 11:19:19

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Wed, 1 Sep 2004 14:05:54 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Mustafa i mowi:

> [...]
> robić okien
> postaram się na jutro poszukać adresu firmy i jej nazwy z zabierzowa

Dokładnie - nawet jeśli cena okien jest ta sama (w przypadku dużych firm
typu Oknoplast itp.), to różnica w cenie montażu jest znaczna (w zeszłym
roku w Krakowie było to ok. 50 zł/mb, 120 zł/m2 - odpowiednio obwodu czy
powierzchni okien). Ja zamawiałem okna w Krzeszowicach, w Oknoplaście - nie
mam żadnych zastrzeżeń, zaplaciłem 30 zł/mb (a w tym było parę bardziej
skomplikowanych zabaw - goście na przykład musieli odkuć i przenieść ciut
wyżej marmurowe parapety i to dość długie (200/230 cm), cackali się z nimi
jak z jajkiem, ale zrobili..

mucher

1. Data: 2004-09-02 22:30:52

Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Mucha" <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com>
napisał w wiadomości news:3lqwmag9rccz$.44s7on2oyctl.dlg@40tude.net...

> Dokładnie - nawet jeśli cena okien jest ta sama (w przypadku dużych firm
> typu Oknoplast itp.),

Dziekuje Ci bardzo

Pozdrawiam,
Grazyna

1. Data: 2004-09-04 18:02:52

Od: "Mustafa" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyżej marmurowe parapety i to dość długie (200/230 cm), cackali się z nimi

noo właśnie oknoplast albo oknoświat
w każdym razie mają siedzibę w zabierzowie i krzeszowicach
z czystym sumieniem można ich polecić
=======
Mustafa

1. Data: 2004-09-13 07:15:04

Od: "GraHrabia" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mustafa" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> nie
>
> noo właśnie oknoplast albo oknoświat
> w każdym razie mają siedzibę w zabierzowie i krzeszowicach
> [...]
jeszcze raz dzieki :-)

Grazka

[ask] dywany / chojnice
kuchnia kaflowa
na co zwrocic uwage kupujac piec z plyta do zabudowy
wc kompakt, ktore nie pryska
obwieszczam