Re: Krawężniki

From: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Krawężniki
Date: Wed, 27 Apr 2005 08:49:08 +0200

Istotka wrote:

> Czy ktoś ma może pomysły co by można wykorzystać na falowane krawężniki?
> Kończą mi się pomysły, już patrzałam łakomym okiem nawet na wykładziny z PCV
> "w deseczki", przerobiłam (na papierze) plan produkcji cementowych -
> szanowny ślubny popukał się znacząco w czoło, ale też nic nie podpowiedział.

Z tymi własnymi cementowymi, to może być nie głupi pomysł. Tylko nie
produkcja i potem układanie krawężników, a raczej wylanie z betonu tych
obrzeży tam miejscu. Zastanawiam się czy takie cos by wytrzymało.
Trzebaby wykopać porządne rowki wokół rabat, dać podsypkę z piasku i
żwiru, ubić to, następnie zrobić szalunki o odpowiednim kształcie z
dykty. Z jakiegoś grubszego drutu dać zbrojenie i wylać w to beton.
Trzeba tylko co kilka metrów pamiętać o dylatacjach.
Zrobienie betonu to naprawdę prosta sprawa: cement, piasek i woda w
odpowiednich proporcjach. Wymieszać można ręcznie.
Możesz zapytać na pl.misc.budowanie i na forum Muratora (tam są fachowcy
od betonu), czy takie coś miałoby rację bytu.

Pozdrawiam
Bea