Kreglaz

1. Data: 2000-07-13 22:27:08

Temat: Kreglaz
Od: w...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem czy temat bylu juz poruszany bo jestem pierwszy raz na grupie,
prosilbym o porade czy z dyskopatia warto iscdo kreglarza czy czekac az
przyjdzie czas na operacje
Slyszalem ze po takich zabiegach sa puzniej problemy przy operacji.
Jezeli ktos kozystal z uslug jakiegos specjalisty w tej dziedzinie
prosze o refleksje i namiary
Za fszelkie info dziekuje
Wojtek

2. Data: 2000-07-13 23:24:33

Temat: Re: Kreglaz
Od: b...@i...wytnij_to.pl (Bartek Kwinta) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Panskiego Thu, 13 Jul 2000 15:27:08 -0700, w...@f...polbox.pl
wymyslil ze:

>prosilbym o porade czy z dyskopatia warto iscdo kreglarza czy czekac az
>przyjdzie czas na operacje
Hi hi hi... masz kregle tam gdzie inni kregi ;)?
W Krakowie jest fajna kregielnia ale z Twoja przypadloscia raczej nie
polecam...

>Jezeli ktos kozystal z uslug jakiegos specjalisty w tej dziedzinie...
Sorry, na szczescie jeszcze nie korzystalem...
Gdybys byl z Krakowa to znam jeden (podobno) dobry gabinet ale widze
ze jestes z Warszawy wiec raczej Ci sie nie przyda..:(

Pozdro
Bartek
b...@i...pl

Swiat to piekne miejsce...
i warto o niego walczyc
E.H.

3. Data: 2000-07-14 12:56:00

Temat: Odp: Kreglaz
Od: "Hiena" <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

gdyby nie kręglarz to moja mama jeździłaby na wózku. Ale to musi być bardzo
dobry kręglarz

4. Data: 2000-07-15 08:22:23

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hiena napisał(a) w wiadomości: <8kn2q5$j33$1@helios.man.lublin.pl>...

>gdyby nie kręglarz to moja mama jeździłaby na wózku. Ale to musi być bardzo
>dobry kręglarz

Potwierdzam!
Hi-tech medycyna ma do zaoferowania w dyskopatii jedynie operacje bez
gwarancji sukcesu...

Adam B.

5. Data: 2000-07-17 17:22:05

Od: <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Niektórzy proponuja leczenie u kreglarzy. Ja natomiast odradzam Tobie, gdyz
w wiekszosci pozostawia ona po sobie uboczne skutki w postaci krwiaków i
skrzepów, które natomiast moga w pózniejszym okresie uciskac na Twoje nerwy
a co za tym idzie mozesz sie domyslec.
Ewa
Uzytkownik <w...@f...polbox.pl> napisal w wiadomosci

6. Data: 2000-07-19 07:53:24

Temat: Re: Kreglarz
Od: "PoliART" <p...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem fachowiec - wieloletni pacjent. Kregarz - tylko lekarz ortopeda,
absolutnie profesor lub kowal (czyli np. chlop od pszczolek). Od okolo 6 lat
korzystam z poradni prywatnej w W-wie VIGOR. Przyjmuje tam lekarz,
Niesluchowski. Sa dwa oddzialy: Lukowa (Mokotow) i Bialobrzeska (Ochota).
tel. (0-22) 853-31-41.
Jako wieloletnia pacjentka w czasach komunistycznych mialam stycznosc z
roznymi madralami, przeszlam tez pszczolki, blokady, itp. W 1998 po paru
tygodniach rezygnacji z rehabilitacji omal nie wyladowalam na stole. Udalo
sie po raz kolejny. Dlaczego nie chce operacji? Bo jak sie ma rzeszoto
zamiast kregow, to w zasadzie trzeba by wymienic wszystko - a przeszczepow
calosci sie nie robi. Wierze w sens operacji np. po wypadku - jesli ktos ma
1 krazek uszkodzony. Nie wiem, co ty masz.
Jesli masz bagno w srodku - pogodz sie, ze do konca zycia musisz sie
gimnastykowac - w domu lub gdzie indziej. Jedni musza 2, inni 3 razy w
tygodniu - lub czesciej. Ja mialam okresy (wielomiesieczne) codziennych
zabiegow.
Minusy - kawal zycia poswiecasz na leczenie. Plusy - nie jezdzisz na wozku,
i NIE BOLI!
Po operacji czesto trzeba sie tez rehabilitowac - jedni kilka tygodni raz w
roku, inni czesciej.
Decyzja nalezy do ciebie - w kazdym razie warto sie zastanowic. Znam
mlodego, ktoremu wyjeto 2 kregi i byl szczesliwy przez ok. 5 miesiecy. Bol
wrocil, 2 miesiace lezenia w domu - bo moze cos sie ulozy. Turnus
rehabilitacyjny. Teraz nie wiem, bo jeszcze nie wrocil. Chlopak przed 30, a
nie za bardzo sprawny.
Jesli wiecej - chyba na priv: k...@Q...pl
Pozdr - Joanna

Uzytkownik <w...@f...polbox.pl> napisal w wiadomosci