topy biustonosze i takie tam :)

31. Data: 2005-07-16 20:11:16

Temat: Re: Kręgosłup
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):

> BOLI!!!!!!!!!!
> jak chorera :(((
> wczoraj wypatentowalam i chyba tylko musze sie pogodzic z tym
> ktos kiedys powiedzial: chcesz byc piekna to cierp - no to cierpie!! :(
>
> pozdrawiam
> Justyna

Justyna, a fotka gdzie?

Ewa (Kraków)z duzymi cyckami :)))))))))))

www.republika.pl/ewa_pasinska

32. Data: 2005-07-16 20:52:38

Temat: Re: Odparzenia- biust
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teoretycznie dla dziewczyny, która nosi 75C, ale to miał być skapy strój
> (jej mąż sobie tak zażyczył), więc nie jest większy jak B :))
> A tak a'propos strojów, to właśnie zrobiłam dla siebie górę od bikini, ze
> ślicznej liliowej marceryzowanej bawełny...i jestem załamana. Wyglądam
> fatalnie, wiszą mi takie 2 flaczki, ech, a przed Weroniką miałam takie fajne
> cycki...Już mi się nawet odechciało robić majtki do kompletu.

jak juz pislam - pocieszcie sie babeczki :))) predzej czy pozniej kazdej
beda klapaly :)))
takie to juz prawa ciazenia - a starsi faceci rowniez nie wygladaja
rewelacyjnie nago ;D

wyjazdowa Justyna

33. Data: 2005-07-16 20:54:47

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Justyna, a fotka gdzie?

hmm.. a w aparacie ? :))))

dzisiaj go zalozylam do sukienki - ktora tez sprokurowalam napredce ;D
tylko ze hihihih jakby sie krawcowa jej przyjrzala z bliska .. reki by
zalamala :)
a fotki to beda jak sie wezme za siebie i porobie zdjecia :))))))))))

pozdrawiam wyjazdowo
Justyna

34. Data: 2005-07-16 21:36:32

Temat: Re: Re:nieszczęsne mydło...
Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzięki...to tak przy okazji.Od dobrych kilkunastu już miesięcy męczę
> się ze swędzącymi rękami,a właściwe to swędzącymi okropnie kostkami na
> wierzchniej stronie,a na dodatek skóra jest strasznie sucha i zaczyna mi
> pękać  :(
> Ile ja już cudownych maści kupiłam,zmieniałam proszki do prania,nawet kremy
do
A probowalas juz masci : solcokerasal? dostepna bez recepty
Ja ja uzywalam przy uczuleniu na detergrnty jest na bazie mocznika polecila mi
ja jedna dermatolog i dla mnie super troche tylko tlustaale pomaga nawet na
popekane piety
Pozdraiwam
Aga(Londyn)

35. Data: 2005-07-17 14:59:15

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):

> [...]
> zalamala :)
> a fotki to beda jak sie wezme za siebie i porobie zdjecia :))))))))))

no to pozostaje zyczyc slonca, wora pieniachow i usmiechu
wspolwypoczywajacych!

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

36. Data: 2005-07-18 08:11:20

Temat: Re: nieszczęsne mydło...
Od: Edytka <e...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wierzchniej stronie,a na dodatek skóra jest strasznie sucha i zaczyna mi
> pękać :(
> Ile ja już cudownych maści kupiłam,zmieniałam proszki do prania,nawet kremy do
> rąk...ale jak na złość nie pomyślałam ,że to mam od tego mydła.
> Mąż w pracy dostaje mydła i nadmiar przynosi do domu ( np.mydło lux z migdałami
> i woskiem pszczelim).
> Czasami objawy ustępowały,ale jak sobie przypomnę to czasami te mydełka miały
> inne opakowanie (zielone chyba,jakieś jasne różowe czy pomarańczowe).
> Dzięki za podpowiedz,kupię sobie inne mydło dla mnie :)

Kurcze i ja sie mecze, co chwila wychodza mi nowe babelki i stasznie
swedza rece, a wlasciwie dwa palce u prawej reki i jeden palec u lewej :-))
juz tez zmienialam i plyny do naczyn i nawet mydlo dla dziecka i tez nie
wiedzialam od czego. a tez mamy to mydlo i czasami sobie nim myje rece,
choc na codzien dla siebie mam dove, a moze to tez od dove?? musze
pozmieniac mydelka, zobaczymy. dzieki.

--
Pozdrawiam:
Edyta

37. Data: 2005-07-18 08:22:48

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj takie coś w psikaczu, nazywa się dexapolkort N bodajże, albo coś
podobnego. Ja mam paskudne uczulenie na wodę, iwaga, teraz się uśmiejecie - w
uszach. Nie mogę sobie wodą uszu myć i musze dbać, żeby ani kropla mi się nie
dostała. Już kilka razy tak nadrapałam przez sen, że sięzapalenia nabawiłam
wtórnego. Ten psikacz pomaga jak ręką odjął. Chyba jest na receptę (a raczej na
pewno)ale może ubłagasz.
Pozdrawiam
Urszula

38. Data: 2005-07-18 21:01:08

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny dajcie znać czy nie boli Was szyja od noszenia. Kiedys tez tak
> sobie zrobiłam bo mialam bluzkę z gołymi plecami. Ale po kilkugodzinach
> noszenia nie mogłam głowy odchylic do tyłu. Mam 75C wiec teoretycznie nie
> powinien byc "ciężki" a przez kilka dni miałam kłopoty z kregosłupem w
> odcinku szyjnym :( Od tamtej pory nie nosze patentu.
> pozdrawiam
> Joanna

Boli. I denerwuje. I powoduje garbienie. I uniemozliwia jednoczesne noszenie
bizuterii.
Co nie przeszkadza mi z uporem maniaka konstruowac nowej bluzeczki-topika
zrobionej na bazie stanika od kostiumu u gory i takiej koronkowej "falbany"
u dolu. Wychodzi super, tylko boje sie ze z tylu na plecach bedzie opadalo a
przod sie bedzie poddzieral.
Tez pozdrawiam
Tez Joanna

Joe

39. Data: 2005-07-20 07:30:02

Od: "Aneczka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia w news:dbbku5$s3s$1@atlantis.news.tpi.pl,
ktoś podpisujący się Moolinea chciał powiedzieć, że:
> A wiesz co, tak na to nie patrzyłam, może i masz racje. Mam w
> najbliższym planie zrobienie bawełnianego stroju kompielowego, wiec
> wpadłam na pomysł, żeby przez kilka dni pochodzić w staniku od tego
> stroju i wybadac, czy to rzecz uczulenia na sztuczne tworzywo. Raczej
> unikam sztucznych taknin, wiec może nie wiem, że mam na nie
> uczulenie, a staniki faktycznie zawierają domieszki sztucznych
> tworzyw.

Też myślę, że to może być uczulenie - miałam coś podobnego (no, w trochę
większym wizualnym stopniu) jak sprawiłam sobie pończochy samonośne - po
kilku godzinach wewn. strony ud miałam jak poparzone, a dodatkowo piekące i
swędzące. Najpierw nie skojarzyłam tego z silikonowym paskiem trzymającym
pończochę na udzie, ale kilka dni później już przestałam mieć wątpliwości :(

--
Pozdrówki,
Aneczka

szydełko - pancerna zbroja :(
"Handbag addict", czyli torebkowy zawrot glowy
[szydelko] vintage/retro - torebki i nie tylko
[szydelko] fajny topik
[szydelko] Kapelusz "na wybrzeze"-inspiracja