Krem do skory tlustej??????

1. Data: 2003-08-12 19:21:54

Temat: Krem do skory tlustej??????
Od: "wolf" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc szukam skutecznego kremu do cery bardzo tlustej. dodam ze probowalam
pure zone loreala, soraya, eris, kolastyna sa w moim przypadku nieskuteczne
,zbyt ciezkie.a moze znacie cos innego
Kasia

1. Data: 2003-08-12 20:09:28

Temat: Re: Krem do skory tlustej??????
Od: evoonya <e...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wolf napisał:

> [...]
> pure zone loreala, soraya, eris, kolastyna sa w moim przypadku nieskuteczne

odstaw wiec typowe kosmetyki a przerzuc sie na preparaty apteczne, jest
tego sory wybor.
Lysanel Active SVR (szczegolnie, gdy lojotokowi towarzysza wypryski)
Effaclar K - LRP
Cleanance K - AVENE

Wymagaja cierpliwosci, ale oplaca sie. Ja po kilutygodniowych mekach z
Lysanelem, mam bardzo fajna cere ze sciagnietymi porami. :) A tez mocno
mi sie przetluszczala. Na poczatek polecilabym Ci Effaclar K.

ev.

1. Data: 2003-08-12 20:09:49

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-12 22:09:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *evoonya* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Lysanelem, mam bardzo fajna cere ze sciagnietymi porami. :) A tez mocno
> mi sie przetluszczala. Na poczatek polecilabym Ci Effaclar K.

A potem wspomniany Cleanance K, jest łagodniejszy, i swietnie nawilza.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-08-12 20:10:48

Od: "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze LYSANEL ??
bo on ma w opisie ze reguluje wydzielanie sebum
Tylko nie iwem ktora wersja czy active czy mat.
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-08-12 21:42:22

Od: "wolf" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaRoLa" <c...@n...tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Moze LYSANEL ??
> bo on ma w opisie ze reguluje wydzielanie sebum
> Tylko nie iwem ktora wersja czy active czy mat.
> Pozdrawiam
> K.

dziekuje za pomoc napewno je wyprobuje:)

1. Data: 2003-08-13 12:20:35

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2003-08-12 22:09:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach
> przyrody grupowicz *evoonya* skreślił te oto słowa:

> A potem wspomniany Cleanance K, jest łagodniejszy, i swietnie nawilza.

Wszystko sie zgadza, tyle ze to preparaty z kwasami, wiec na dzien dobrze
zaopatrzyc sie w kremik z filtrem przeciwslonecznym, by nie nabawic sie
przebarwien.
Effaclar K i Cleanance K lepiej stosowac tylko na noc.
Jesli masz bardzo wrazliwa cere, bez wypryskow raczej, to moze tylko
Cleananse - emulsja regulujaca wydzielanie loju - delikatniejsza i matujaca.
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2003-08-13 13:04:32

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 14:20:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Misia* skreślił te oto słowa:

> [...]
> Jesli masz bardzo wrazliwa cere, bez wypryskow raczej, to moze tylko
> Cleananse - emulsja regulujaca wydzielanie loju - delikatniejsza i matujaca.

Effeclaru uzywałam zima, i rzeczywsicie tylko na noc.
Teraz uzywam Avene, na dzien, wiadomo ze jest słonecznie, i zupelnei nci
sie nei dzieje. Wiem, ze wskazana jest ostroznosc przy uxywaniu kwasow, ale
nie mozna popadac w przesade.

1. Data: 2003-08-13 16:20:35

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-13 18:26:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> ale jesli ten Cleanance jest matujacy, to raczej na dzien sie nadaje, nie na
> noc (chyba), bo w nocy matowanie nie jest potrzebne. a czy on rzeczywiscie
> cos reguluje? ja uzywam na noc Effaclaru i takich efektow on mi nie daje
> wcale (tylko troche oczyszcza skore). zawsze sie budze z twarza, jakbym sie
> maslem usmarowala...

Cleanance reguluje wydzielanie sebum - tyle wg ulotki.
J adzis go nałozyłam ok. 12.00, i tylko lekko sie przypudrowałam, nastepnie
do 14.45 meczyłam sie w upale (ponad 30 stopni w cieniu) w tramwajach,
urzedzie, i zrobilam spory spacerek piesza. Teraz podeszlam do lustra - nie
swiece sie.
Tego kremu uzywam od ok. miesiaca.
Aha, przetłuszcza mi sie tylko strefa T.
I nie uzywałam dzis ani bazy matujacej Sephory ani Biopuru zamykajacego
pory.

Wygląda na to, ze krem działa.

1. Data: 2003-08-13 16:26:31

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Aug 2003 14:20:35 +0200, Misia <v...@g...pl> wrote:

[...]

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-08-13 16:28:08

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Aug 2003 15:04:32 +0200, Lia <L...@a...poczta.onet.pl> wrote:

[...]

ja Effaclaru czasem na dzien uzywam, i jeszcze najmniejsze przebarwionko mi
sie nie pojawilo. moze jak ktos ma sklonnosci do takich efektow, to powinien
uwazac, ja najwyrazniej nie mam.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

Łokcie
trądzik
pharmaceris T