Krem do twarzy

1. Data: 2002-10-10 09:54:24

Temat: Re: Krem do twarzy
Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam i znow prosze o pomoc :-)
> Poszukuje kremu :-) Chce zmienic, poniewaz dotychczas uzywalam tylko
> takich do cery mieszanej (ostatnio matujacy Yves Rocher, ale nie jestem
> zbyt zadowolona). Teraz chcialabym nadal do takiego typu cery, ale z
> dodatkiem jakichs witamin, odzywczego, moze lekko napinajacego,
> przeciwdzialajacego zmarszczkom. Ale nie chce przesadzac, mam 26 lat i
> nie chce uzywac kremu dla 35-latek.
> Cena gra role - moge wydac okolo 50 zlotych.

Hmmm, ja sama tego nie sprawdzalam, ale wiem, ze dobrymi opiniami cieszy sie
Eris Forte +25. Ale nie mam pojecia, czy jest do cery mieszanej. Kosztuje 45
zl (brrrr, strasznie drogo...). Sprobuj zdobyc probke.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-10 09:54:30

Temat: Krem do twarzy
Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam i znow prosze o pomoc :-)
[...]
Macie jakies pomysly? Dzieki z gory :-)

Gosia

1. Data: 2002-10-10 10:07:59

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zbyt zadowolona). Teraz chcialabym nadal do takiego typu cery, ale z
> dodatkiem jakichs witamin, odzywczego, moze lekko napinajacego,

A wiesz co? Mi sie wydaje ze w naszym przypadku (prawie to samo - mam
mieszana cere i 25 lat) chyba warto osobno dbac o wszystkie tlustosci i o
suche partie.
Wiadomo ze co jest do wszystkiego - jest do niczego i krem matujacy zeby sie
skichal nie nawilzy skory tak jak stricte nawilzajacy.

Ja tez szuuukam dobrego czegos bo czuje ze mi buzka flaczeje:)

Skakaśka

1. Data: 2002-10-10 11:18:34

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał

mam 26 lat i
Vichy Thermal S mat, chyba nieco droższy, ale naprawde warto.
efka

1. Data: 2002-10-10 11:21:30

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> Hmmm, ja sama tego nie sprawdzalam, ale wiem, ze dobrymi opiniami cieszy sie
> Eris Forte +25. Ale nie mam pojecia, czy jest do cery mieszanej. Kosztuje 45
> zl (brrrr, strasznie drogo...). Sprobuj zdobyc probke.

Oj...nie nie nie. Nie radzę go kupować.
Swego czasu kupiłam ten krem ....po jakims czasie zaczęłam się zastanawiać
od czego mnie tak "wysypuje" (cera się pogorszyła, syfki pojawiły...nie mogłam
tego zwalczyć).
Myślałam, że to przez porę letnią. Ale dziewczyny na wizażu mnie uświadomiły, że
taki
stan mogę zawdzięczać kremowi. I faktycznie. Krem odstawiłam i cera wróciła do
normy.
Tak więc może postaraj się o próbke....

Osobiście jednak nie polecam.

Mich'ata

1. Data: 2002-10-10 12:31:30

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj...nie nie nie. Nie radzę go kupować.

O kurcze, to juz mnie nie ciagnie. A chcialam go kupic, tylko ta cena...
Wlasnie na wizazu mial dobre opinie (nawet bardzo dobre). A propos wizazu i
zupelnie OT: w jaki sposob mozna tam zmieniac i redagowac wlasna ocene.
Szukalam, ale nie znalazlam tam zadnych informacji na ten temat. W pomocy
tez nie bylo.

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-10 12:47:51

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze poprawic te oceny w ktorych sie ze mna nie zgadzasz:P
>
> Hehe
>
> Bo jedna taka przyuwazylam i sie zastanawialam wlasnie czy Ty to Ty.
>
> :)

Potwierdzam. Ja to ja :)
Dzieki za informacje ;)
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-10 12:48:11

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos wizazu i
> zupelnie OT: w jaki sposob mozna tam zmieniac i redagowac wlasna ocene.
> Szukalam, ale nie znalazlam tam zadnych informacji na ten temat. W pomocy
> tez nie bylo.

Wlazisz na swoja ocene i pierwsza z lewej ikonka (na dole) to edycja
komentarza.

Kaska

1. Data: 2002-10-10 13:19:40

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Faktycznie, ale ze mnie sierota! Ikonka jest jak byk. Czemu ja jej wczesniej
nie widzialam?
Jeszcze raz dzieki.
Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-10 14:28:05

Od: "Gosia" <g...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Eris Forte +25.

Dzieki, chyba rzeczywiscie postaram sie o probke :-)

Gosia

LILLY
Salon Fryzjerski
Lakier do paznokci ???