Krem na szyję - jaki?

51. Data: 2006-03-30 13:48:29

Temat: Re: Krem na szyję - jaki?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
(...)
> ale spodni z luzna kamizela bez
> rekawow zapinana na suwak garniturem nie nazwiesz.
> no i to wlasnie jest spodnium.

Rozumiem :) Ale i tak komplet bardziej mi się podoba.
Taka kamizela ze spodnicą, to jest garsonka?

Krycha wyraźnie niedouczona (i jeszcze te piedestały w kuchni :))

Najpiękniejszą muzyką przed snem

52. Data: 2006-03-30 15:04:01

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> Rozumiem :) Ale i tak komplet bardziej mi się podoba.
> Taka kamizela ze spodnicą, to jest garsonka?

ja bym tak powiedziala, ale nie wiem, czy slusznie,
i czy garsonka to nie jest cos rownie oficjalnego
co garnitur, ale ze spodnica. ale nie znam sie, bo
garsonek jakos nie naszam, co najwyzej zakiety, albo
spodniumy :)

> Krycha wyraźnie niedouczona (i jeszcze te piedestały w kuchni :))

jakie znowu piedestaly? :O

-- kasica

53. Data: 2006-03-31 08:07:50

Temat: Re: Krem na szyję - jaki? OT już zupełny
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
(...)
> jakie znowu piedestaly? :O

No te postumenty pod szafkami. Nie piedestały?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

54. Data: 2006-03-31 09:58:13

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> Katarzyna Kulpa wrote:
> (...)
>
> No te postumenty pod szafkami. Nie piedestały?

cokoly. i nie katafalki :)

-- kasica

55. Data: 2006-03-31 10:06:18

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> cokoly. i nie katafalki :)

Dzięki, całkiem możliwe, że i na katafalki bym trafila ;)

Krycha skojarzeniowa
Najpiękniejszą muzyką przed snem

56. Data: 2006-04-01 07:23:56

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 30 marca 2006 13:52 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> a ja najczesciej spotykam sie z okreleniem "damski
> garnitur" (choc spodnium jest chyba pojeciem
> szerszym i obejmuje tez komplety w mniej formalnym
> stylu).

A to nie jest tak, że spodium to całość, czyli dół połączony z górą na
stałe? Taki kombinezon jakby tylko bardziej elegancki?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

57. Data: 2006-04-01 08:44:37

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> A to nie jest tak, że spodium to całość, czyli dół połączony z górą na
> stałe? Taki kombinezon jakby tylko bardziej elegancki?

Tak mi się wydawało, ale chyba nie miałam racji.
Tak czy siak - wyraz okropieństwo.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

58. Data: 2006-04-01 12:39:00

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
> [...]
>
> A to nie jest tak, że spodium to całość, czyli dół połączony z górą na
> stałe? Taki kombinezon jakby tylko bardziej elegancki?

ni. w SJP zreszta stoi, ze to z zakieciku i spodni sie sklada.
kombinezon to kombinezon (takiego eleganckiego chyba nigdy nie
widzialam :))

-- kasica

59. Data: 2006-04-01 16:51:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 1 kwietnia 2006 14:39 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> ni. w SJP zreszta stoi, ze to z zakieciku i spodni sie sklada.
> kombinezon to kombinezon (takiego eleganckiego chyba nigdy nie
> widzialam :))

A ja widziałam w jakimś gazeciszczu propozycję któregoś z domów mody spod
znaku Ą-Ę (jakiś szanel czy inny dior). I to była właśnie całość, ładnie
wykonana, a na dodatek to podobno jakiś hit sezonu. I proponowane było jako
eleganckie właśnie :) Takie coś było modne te 30 lat temu, moja mama takie
"całości" nosiła, a moda, jak wiadomo, lubi wracać.

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

60. Data: 2006-04-01 17:29:46

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> eleganckie właśnie :) Takie coś było modne te 30 lat temu, moja mama takie
> "całości" nosiła, a moda, jak wiadomo, lubi wracać.

faktycznie, byly - ze starych filmow pamietam takie ubranka...
moja ciotka chyba miala takie cos :) kto wie, moze to tez
nazywali spodniumami :)

-- kasica

Szukam opinii ->WHITELIGHT - bezpieczne wybielanie zębów
Pudrowe dylematy...
kremy wyszczyplająco-ujędrni ające
Szampon koloryzujący, nie zostawiający odrostów
pianka do włosów