Re: Krem pod oczy - 35+

From: "Bumba Bumbinska" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Krem pod oczy - 35+
Date: Mon, 12 Feb 2007 09:42:51 +0000 (UTC)

Ela <e...@w...pl> napisał(a):

> Witam
> Mam apel do kobiet po 35r.ż. - polećcie dobry, sprawdzony krem pod oczy.

Ja stosuje Shiseido (moja ukochana marka), zarowno serie Benefiance jak i
Bio Performance. W moim przypadku Dior, Lancome, AnnaYake czy drogi jak
piorun Sisley nie sprawdzaja sie. Dobre jest takze Reti C Vichy. A najlepszy
krem pod oczy to byl krem z olejem z wiesiolka Ziaji. Choc ciezki, tlusty
doskonale nawilzal skore wokol oczu i naprawde wygladzal zmarszczki.
Niestety juz go nie ma. produkuja jakis z wiesiolkiem ale to nie to. No i na
koniec. Coz drogie kobiety, w tym wieku (szczegolnie jak ktos ma sklonnosc
do zmarszczek, sucha skore itd) nie pomoze puder, roz, i trzeba siegnac po
nastrzykiwanie restylanem.

PS. Jak ktos ma szczescie do dobrych genow po rodzinie to cieszy sie mloda
skora, jak np. mojakumpela, ktora w tym roku skonczy 50, a wyglada gora na
30.