Re: Krem pod oczy - 35+

From: Ela <e...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Krem pod oczy - 35+
Date: Mon, 12 Feb 2007 12:10:11 +0100

trzeba siegnac po
> nastrzykiwanie restylanem.

No dobra, różne nazwy już słyszałam - botoksy, kwasy hial......coś tam,
ale"restylan" jest mi obcy. Ok, poszukam, tak z ciekawości, bo
ostrzykiwać się jeszcze nie mam zamiaru - o ile w ogóle kiedyś. Jak
słyszę "wstrzykiwanie", to wszystkiego mi się odechciewa. A poza tym to
dopiero 38 lat, nie jest jeszcze ze mną tak źle, parę lat młodszy mąż
też robi swoje ;-)Na razie jednak jestem w fazie poszukiwania
skutecznego kremu - ostatnio chodzi mi po głowie H.Rubinstein Sculptor,
czy jakoś tak - krem do twarzy na dzień, który można równocześnie
stosować pod oczy - dobre wyjście, nie powiem... Parę osób chwaliło
sobie ten krem, więc kto wie...Poszperam jeszcze i poszukam czegoś o
Shiseido, skoro tak zachwalasz.Dzięki:-)
Pozdrowienia
Ela