Krem pod oczy [Jaki?]

11. Data: 2007-03-15 09:37:36

Temat: Re: Krem pod oczy [Jaki?]
Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <iska@pl-

czlowieku tak, żeby nie umierac z gorąca/zimna
> przez kilka dni.

chciałabym, żeby to wygladało jak w PraCzecie, albo u Pottera.
ciuchy same by sie układały, wszystko idealni by sie zmiescilo, a moj bagaż
leciał/szedłby za mną.

12. Data: 2007-03-15 10:51:27

Od: "Carol" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...people.pl> napisał w wiadomości

> Mnie do oczu pasuje krem LRP
W pierwszej chwili przeczytałam LPR i zdębiałam ...;)

pozdrówka
Karolina

13. Data: 2007-03-15 11:08:35

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:

> Wode macie tragiczna... kilka dni i przestaję mieć tłustą cerę.
> I na gwałt potrzebuję intensywnego nawilżania i natłuszczania...

Jak zapomnę użyć balsamu to po kilku minutach "ciągnie mnie skóra".
Na wsi mogę zapomnieć i cały dzień/noc przeżyć bez.

> A nie potrafię zmywac twarzy mleczkami, potrzebuję tej cholernej wody...

Też muszę myć twarz tradycyjnie, bo inaczej czuję się brudna. Myję dovem,
spłukuję pod bieżącą wodą i natychmiast pakuję krem nawilżający - YR
ma kilka takich pasujących. A na resztę człowieka wspaniałego
grapefruita - od kiedy go mam napewno nie zapominam o smarowaniu ;)

Jak przyjeżdżasz na krótko, to po prostu myj twarz mineralnej
żywieckiej, miękka jest.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

14. Data: 2007-03-15 11:12:09

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margaret wrote:

> chciałabym, żeby to wygladało jak w PraCzecie, albo u Pottera.
> ciuchy same by sie układały, wszystko idealni by sie zmiescilo, a moj
> bagaż leciał/szedłby za mną.

Oo tak, Bagaż jest moim ulubionym bohaterem literackim :) I na dodatek
ugryzie złodzieja. Też chcę Bagaż.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

15. Data: 2007-03-15 11:18:50

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-03-15 12:08:35 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Krystyna Chiger* skreślił te oto słowa:

> Jak zapomnę użyć balsamu to po kilku minutach "ciągnie mnie skóra".
> Na wsi mogę zapomnieć i cały dzień/noc przeżyć bez.

Dokładnie.
W Poznaniu moge zapomniec o balsamie do ciała... w Wwie nie ma bata.

> [...]
> ma kilka takich pasujących. A na resztę człowieka wspaniałego
> grapefruita - od kiedy go mam napewno nie zapominam o smarowaniu ;)

Tak, to jest glowna zaleta grejfruta... samo sie pamieta :)))

> Jak przyjeżdżasz na krótko, to po prostu myj twarz mineralnej
> żywieckiej, miękka jest.

Na coraz dłuzej niestety, i docelowo na stałe.
A mineralna nie rozwiazuje niestety problemu kąpieli/prysznicow. Całosciowo
ta woda mi nie sluzy, tylko twarz reaguje mocniej.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

16. Data: 2007-03-15 11:52:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 15 Mar 2007 10:23:18 +0100, in pl.rec.uroda Lia
<i...@p...org> wrote in <1xk0z3qpgjmio$.dlg@iska.from.poznan>:

>A nie potrafię zmywac twarzy mleczkami, potrzebuję tej cholernej wody...

Chusteczki do demakijażu? Mi to pomogło, jak nie mogłam kompletnie
współpracować z wodą w DXB. Nie wiem, jakie, wtedy chyba Nivea, ale po
mojemu to one wszystkie działają podobnie.

amg

17. Data: 2007-03-15 12:15:56

Od: "Margaret" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger"

> ugryzie złodzieja. Też chcę Bagaż.

nie wiem, doprawdy..coś chyba trzeba z tym zrobić :(

18. Data: 2007-03-15 13:43:02

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
(...)
> Na coraz dłuzej niestety, i docelowo na stałe.
> A mineralna nie rozwiazuje niestety problemu kąpieli/prysznicow. Całosciowo
> ta woda mi nie sluzy, tylko twarz reaguje mocniej.

No to pozostaje zamieszkać pod Warszawą. W letnim domu wodę mam
doskonałą a i mieszkanie w bloku przyjemne nie jest.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

19. Data: 2007-03-15 13:46:09

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> No to pozostaje zamieszkać pod Warszawą. W letnim domu wodę mam
> doskonałą a i mieszkanie w bloku przyjemne nie jest.

Podpisuję sie wszystkimi kończynami pod tym;-)Wodę mam ze studni
głebinowej tak dobrą, ze nie jest niczym uzdatniana. O innych zaletach
nawet nie bedę wspominała

--

Gosia, z wiosennym zakręceniem

20. Data: 2007-03-15 20:12:58

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Mar 2007 12:18:50 +0100, Lia napisał(a):
> Na coraz dłuzej niestety, i docelowo na stałe.
> A mineralna nie rozwiazuje niestety problemu kąpieli/prysznicow. Całosciowo
> ta woda mi nie sluzy, tylko twarz reaguje mocniej.

Zupełnie z nienacka i nie, nie chodzę za Tobą ;)

Posprawdzaj no tą Warszawę, bo na Stokłosach (Ursynów) woda była
rewelacyjna. Krem niepotrzebny, o balsamie można zapomnieć, nawet młode
(bmłode wówczas) nie było smarowane niczym, a na Kabatach (dalszy Ursynów)
to tona kremu, balsamów, młody smarowany, a do pralki calgon trza było
kupić. Niby mówią, że tu, wszędzie to samo ujęcie, no to nie wiem albo
czary, albo rury :))))

--
oshin, a w Krakowie to dopiero woda obrzydliwa była o smrodzie nie
wspominając ;/ a i tak tęskno.

Pomoc w wyborze suszarko-lokówki
kreski na powiekach-pytanie
Chwalę - AA Prestige
perfumy z bezclowego
Wasza opinia: 212, Baldessarini Ambre czy może Versace man?