Krem sułtański

1. Data: 2001-01-23 17:30:57

Temat: Krem sułtański
Od: "Sylwia & Jurek" <e...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was pamieta krem sultanski, deser, ktory kiedys podawany byl w re
stauracjach. Lubilam to bardzo jak bylam mala. I ostatnio mi sie przypomnial
. Nie spotkalam sie z tym deserem od lat i tez nie wiem jak to zrobic. Czy z
nacie przepis?

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2001-01-29 15:37:04

Temat: Re: Krem sułtański
Od: "Sylwia & Jurek" <e...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia & Jurek <e...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:94kf3n$r63$...@n...tpi.pl...
> [...]
przypomnial
> . Nie spotkalam sie z tym deserem od lat i tez nie wiem jak to zrobic. Czy

Czy nikt naprawde nie pamieta tego deseru?? Mam taka straszna ochote, a
nawet nie wiem, jak sie do tego zabrac. Moze ktos chociaz wie, z czego mniej
wiecej on sie skladal??

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2001-01-29 15:37:04

Od: "Sylwia & Jurek" <e...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-01-30 22:50:45

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

ja wiem ze to byl ulubiony deser mojej Mamy ale sama juz dokladnie go nie
pamietam bo juz go potem chyba nie bylo jak ja bylam bardziej swiadoma swiata
,wiem ze moja Mama chodzila do baru Praha w Warszawie na ten krem

1. Data: 2001-01-31 14:09:56

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sylwia & Jurek <e...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9549jj$6q2$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik Sylwia & Jurek <e...@a...com> w wiadomości do grup
> [...]
Przy odrobinie wysiłku i dobrej woli można znaleźć prawie
wszystko!!
KREM SUŁTAŃSKI :
1i 1/2 szkl.smietanki tortowej
3 łyżki cukru pudru
1op cukru waniliowego
2 łyżeczki kakao
5 dag migdałów w piórka
10dag rodzynek
10dag bezów
Ubić śmietanę pod koniec dodając cukier i waniliowy, połowę
śmietanki wymieszać z kakao. Dno salaterki wyłożyć poł,
bezów, na nie położyć warstwę kremu bez kakao posypać
połową bakalii, przykryć kremem kakaowym. Na to położyć
ozdobnie bezy i posypać resztą bakalii.
Znalazłem to w starej książce kucharskiej.
pozdr. Alex

1. Data: 2001-01-31 14:13:36

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...aol.com
> [...]
swiata
> ,wiem ze moja Mama chodzila do baru Praha w Warszawie na ten krem
Do baru Praha? To rzeczywiście dawno !!

1. Data: 2001-02-01 07:41:18

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

pomocy!co to jest smietanka tortowa???

1. Data: 2001-02-01 08:54:03

Od: "Sylwia & Jurek" <e...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Kłosiewicz <s...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:95963p$8oi$...@n...internetia.pl...
> Przy odrobinie wysiłku i dobrej woli można znaleźć prawie
> wszystko!!
> KREM SUŁTAŃSKI :
... CIACH

Dzieki. Zabieram sie do robienia po zakupieniu niezbednych skladnikow.
Naprawde nie moglam tego nigdzie znalezc.
Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2001-02-01 09:28:30

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilibell555 <l...@a...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@n...aol.com
> pomocy!co to jest smietanka tortowa???
Taka bardzo tłusta, 36% dostępna w każdym większym sklepie (przynajmniej w
Pucku)
pozdr. Alex

Boston Cream Pie
racuchy